Ik wil zo graag weten wat de verassing is!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Ik wil zo graag weten wat de verassing is!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 00:48

GGGRRRR......... Ik zit me nu al meer dan een week af te vragen wat ik nu dit weekend voor m'n verjaardag krijg Verward Lunatic is zo geheimzinnig aan het doen samen met Prima, dat ik het gewoon bijna niet meer uithou van de spanning Frusty En het erge is ook nog dat Wennie hier leuk aan mee doet!!!!!
Tuurlijk, ik vindt het onwijs leuk hoor, verassingen!! Maar nu wordt het teveel van het goede. Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik het. Zal een slapeloos nachtje worden denk ik, kan namelijk nooit zo goed de slaap vatten als ik bijna jarig ben Party!! Party!! Party!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:50

Heee TES!!
Proficiat Party!! Party!! Party!!
Ficiat ficiat ficiat Lachen Lachen
Superveel plezier morgen.
En eigenlijk toch ook wel een klein beetje medelijden met bas.. Als jij een slapeloos nachtje hebt.. zal hij dat ook wel hebben Tong uitsteken

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 00:55

Ben eigenlijk de 16e december jarig, maar ik vier het morgen avond!! Het voelt trouwens wel alsof ik morgen al jarig ben Haha!
Enneh.....idd ik ga er ook wel voor zorgen dat het ook voor Prima een slapeloze nacht wordt!!! Gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch Party!!

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 02:12

Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je verrassing Haha! .
Groetjes Smousje Knipoog .

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 11:47

gefeliciteerd!!!!!!!! veel plezier met je verrassing.......

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:26

Hahahahaha het blijft een verrassing tot vanavond }> !!!
Ik geef ook geen enkele hint, dan is de lol eraf. Maar als je het krijgt zul je verbaasd zijn en ineens zullen je een paar dingen duidelijk worden....

Wel heeeeeeeel leuk om geheimzinnig te doen Vingers aflikken .

(Alhoewel Prima en ik ons al een keer versproken hebben Frusty )

Tot vanavond, jarige job!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 01:53

En wat is het geworden? wat was de verrassing? Wel een leuk feest gehad? IIG GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent tenslotte vandaag echt jarig! Leuke dag toegewenst!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 02:55

Ben er eindelijk achter!!!!
Lunatic en Prima hebben dus zonder dat ik het wist, meerdere malen foto's van Nappie gemaakt ( in de afgelopen 2 weken!!!! Verward ) Heb ik dus niets van gemerkt, ondanks dat Lunatic dus 2x z'n vlechten uit z'n manen heeft gehaald, en dus 2x ook op haar manier weer heeft ingevlochten!!. Ikke dus echt niets van gemerkt Frusty Vervolgens hebben ze met een smoes me zover gekregen dat ik Nappie z'n manen en staart moest wassen ( bleek dus achteraf voor de foto's te zijn!) en ik vond Nappie al zo schoon de afgelopen dagen! Vindt je het gek? Lunatic heeft hem meerdere malen deze week geborsteld en equishine op gespoten om mooie foto's te krijgen en ik maar denken: wat blijft die knol mooi schoon onder zijn deken Clown Dit alles hebben ze dus gedaan toen ik op mijn werk zat!

Het resultaat mag er zijn..... ik heb dus een hele mooi lijst gekregen met een super mooie grote foto in het midden en allemaal kleine foto's er omheen!!! Ben ik echt onwijs blij mee. Het krijgt een mooi plekje aan de muur Party!!

Lunatic, onwijs bedankt!!! En alle andere mensen op stal inclusief Prima.....
TOPPIE, dat jullie niets hebben laten merken aan mij ( iedereen op stal wist dus al wat ik zou krijgen!!!) Het was echt een BIG suprise *LOL*

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 14:26

Jaaaaaaa bokkers, het was wel heeeeeeel erg leuk om stiekem te doen }> .

Ze heeft niets gezien aan zijn manen, die ik 2x opnieuw heb ingevlochten en slordig heb gemaakt zodat het niet op zou vallen, braaf zijn manen en staart gewassen en onze versprekingen niet opgemerkt!!

Nappie was heel erg lief en heeft keurig geheim gehouden wat wij allemaal uitspookten Clown .

Nou Tesje, vandaag nog veel plezier met je 'echte verjaardag' en ik zie je wel op stal. Ben blij dat je het leuk vond Bloos .

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:44

Hihi wat een leuk idee.
Waren de foto's een beetje goed gelukt?
Proficiat alsnog Party!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:45

Hoi, een verassing is een crematie *LOL*