*snik* Engeland gaat niet door *snik*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

*snik* Engeland gaat niet door *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 14:32

Een tijdje geleden had ik hier het topic geplaatst dat ik een stage in Engeland aangeboden heb gekregen, ik heb me voor deze stage ingeschreven..... maar.... ik moest al mijn proeves voldaan hebben!!!!! en nu hoorde ik vandaag dat ik een proeve, was een her, wéér niet gehaald heb!!!! Huilen duz nu mag ik niet naar Engeland!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen en ik wil zo graag!!!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen Ik heb gewoon een rotdag, ben hartstikke beroerd, kan bijna niet praten, Ik heb al 4 nachten niet geslapen dus ik ben helemaal gek!!! en hartstikke emotioneel!!! moet zo ook nog gaan paardrijden, heb het ijskoud en ik mag niet naar Engeland omdat ik die stomme poedersuiker niet gehaald heb!!! Ik heb het boek (lees: 350 blz) helemaal doorgeworsteld van top tot bodem!!!!!!!!!!! oliebol oliebol oliebol!!!!!! dit vind ik echt niet leuk!!!!!!!!!!! Lips are sealed Boos! Huilen Huilen Huilen

*huil*
Laatst bijgewerkt door Mar2lin op 14-12-01 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:37

Ja dat is best even slikken.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:39

He, dat komt hard aan dan he. Kan je nou niet een andere keer gaan? Sterkte met vandaag verder en ik hoop dat je een binnenbak hebt!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 14:46

Ja ik heb een binnenbak, 20x60, maar woensdag was hij strontvervelend!!!!! en toen ben ik afgestapt na een kwartier en heb ik hem losgegooid, ik had niet de energie om hem fatsoenlijk te rijden... hij bekijkt het maar!!!! dus ik hoop dat het vandaag beter gaat, ik weet het het was niet goed maar ja!!!

Het is idd heel moeilijk..... Huilen

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:56

wat klote voor je! ik wist trouwens niet dat je anders wel zou gaan! wist wel dat je er over nadacht. echt rot! krijg je volgend jaar weer zo'n kans? en waar moet je nu stage gaan lopen? Verward

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 18:26

ik loop al stage en die stage gaat gewoon die 5 maanden door, terwijl ik anders die 5 maanden in Eng. had gezeten!

Volgend jaar... het is nog maar afwachten of het dan door kan gaan. Onze school krijgt subsidie voor dat soort projecten, ze hebben dus subsidi gehad voor 8 leerlingen en dan moeten er minstens 4 mee. Als het dit jaar niet door gaat is de kans vrij groot dat ze volgend jaar de subsidie ook niet krijgen! heel rot natuurlijk!!! Maar gaat het volgend jaar wel door, en er verandert niets dan ga ik gewoon weer een poging wagen! wie niet waagt wie niet wint!

Je merkt wel dat ik nu wat positiever ben, ik voel me niet optimaal, maar ik net gereden en dat ging zo ontzettend goed, ik ben zo trots op hem!!!! Lovers Leo 4-ever (nou ja..... niet echt bij wijze van dan!!!!) Knipoog Haha!
Maar ik voel me nog niet helemaal de oude! Paardrijden doet een mens goed!!!! Verdrietig Lachen