Yessss! Mijn E achter B in 1x gehaald!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Yessss! Mijn E achter B in 1x gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 18:08

Ik ben zo blij!
Ik wilde het al langer halen, maar zag er toch wel een beetje tegenop. Toch maar de knoop doorgehakt en ze hadden toen over 3 weken al een examen-plaats.
Afgelopen zaterdag was mijn eerste les. Ik heb een 8-urige cursus gedaan verdeeld over 2 dagen. Het was zaterdag echt rotweer (wind/regen) dus helemaal super ging het niet. Vooral het bochtje echteruit vond ik lastig.
Zondag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben samen met mijn vader en mijn trailer op pad gegaan. Hardstikke illegaal natuurlijk, maar ik heb het risico maar genomen, een examen is ook duur. Ik denk dat ik wel 50 bochtjes achteruit heb gereden, iedere keer weer opnieuw totdat het iedere keer goed ging.
Gisteren ook nog met mijn moeder wezen rondcrossen, weer achteruit rijden en in het donker. Ik merkte al wel dat ik het doorkreeg, dus ging met goede moed de nacht in.
Vannacht kreeg ik allemaal rampscenario's in mijn hoofd, ik geloof dat de auto+aanhanger wel 6x total-loss waren.
Vanmorgen was ik toch best wel zenuwachtig, maar ging toch met goede moed richting Tiel (examenplaats).
Ik had eerst nog 3 uur les en vamiddag examen. Tijdens de les ging het wel goed gelukkig.
Mijn instructeur vertelde dat deze examinator (het is een vrouw) het leuk vindt als je als meisje lekker doorrijdt en niet wijfelend bent. Ik al in de stress, want ik doe liever voorzichtig en rustig aan.
Het was een hele aardige vrouw, dat was wel fijn. Het examen ging wel goed, op 2 dingen na. Ik reed op een rood stoplicht af en dat ging wel een beetje hard (ik had in mijn hoofd dat ik moest doorrijden bij haar, dus dat deed ik ook). Volgens mij remde zij ook mee, dus ik had al zoiets van jammer gezakt. Later was er wegens werkzaamheden een 30km zone en halverwege ergens stoplichten. Ik reed tot de stoplichten keurig 30 (wat een rotsnelheid) en toen hij op groen ging reed ik vlug weg. Iets tè vlug, want toen ik het bordje "einde 30" zag reed ik al 60. Bloos!
Maar ze vond het goed genoeg, want ik ben geslaagd!!!! Haha! Haha!

Afbeelding

Dit is het bewijs, let aub niet op de balàchelijke pasfoto Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door gabyfedde op 23-03-04 18:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Don't dream your life, live your dreams!



gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 18:24

pniekepnak schreef:
Hee gefeliciteerd!!

Alleen uhm... de titel klopt niet helemaal... Je hebt je E bij B, niet je B bij E...Knipoog


Eeeuhm Blond
Ik heb het meteen veranderd!
Dank je!

Don't dream your life, live your dreams!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 23:55

Dank jullie wel allemaal! OK dan!


irene schreef:
Gefeliciteerd, ik geloof dat ik nu eindelijk ook maar eens een afspraak moet gaan maken Knipoog , ik heb hem voor mijn trailer nu nog niet nodig, dus ik stel het elke keer uit.
Je bent trouwens op dezelfde dag jarig als ik Haha!


Dat is wel toevallig!
Die auto rijdt echt super, ik denk dat je er veel plezier aan gaat beleven!
Als jij met een Touareg gaat rijden (2184 kg)en daar een trailer achterhangt (waarvan je dus de maximale massa moet rekenen) zit je al heel gauw over de 3500 kilo en moet je dus je BE hebben. In de toekomst komt er ook theorie bij.

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Amazonbot, CharlieVM, craiester, Esther_r20, GrapeshotBot, Independence, Kimm4, Lalladidoo, Lau07, maaikemuis, marygoround, MuffinX, RoronaZorro, xCherissa, xColorCross, xxxmh en 183 bezoekers