Stout poezebeest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Stout poezebeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 11:18

Heb laatst fotootjes geplaatst op ITP van een poesje dat mischien de mijne zou worden. Marc is helemaal overstag en woensdagavond was het dan eindelijk zover. Hij mocht mee. 't Is wel een kneusje hoor, hij had een open fractuur en er was sprake van amputatie van het pootje. Dinsdagochtend hebben mijn bazen toch maar bedacht dat er een externe fixatie zou worden toegepast. Hij heeft nu dus 4 pinnen dwars door zijn achterpootje die met hard plastic aan elkaar vastzitten. Lastig lopen en liggen, hoewel?

Marc was gister vrij en moest dus op Marie passen (zo hebben ze het beest o het werk genoemd.). Marietje is verbannen in een cavia-kooi omdat ie nog nog niet zoveel met zijn pootje mag doen. Was Marc dus vergeten de deksel erop te doen en lekker wat boodschapjes gaan doen. Je snapt het al: Marietje is niet gek, en is uit de kooi geklauterd. Marc kwam na een uurtje thuis en hoorde Marietje over de vloer roetsjen. Heeft er een poos achteraan gevangen en uiteindelijk het beest op bed te pakken kunnen krijgen.

Nu dus maar telkens de deksel op de kooi. Maar ja, dat was nog niet voldoende want vanochtend was ze weer aan het uitbreken.We hadden de deksel gewoon los op de kooi, en die heeft ze er dus af weten te krijgen. Ik uit bed (was wakker geworden van de deksel die op de grond kletterde) en poes te pakken kunnen krijgen achter de plant. Opgehengeld, bleef ie eerst met zijn pinnen achter een snoer hangen (auwie) daarvan bevrijd, bleef ie achter de plant hangen (auwie!). Hup, in zijn hok gedumpt, en nu zit de deksel dus op het kinderslot.

Ga vanmiddag wel vragen of Marie ook een speelkwartier mag, waarbij ze dan dus los in de kamer mag. Hoop niet dat ie dan de boel afbreekt....


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 18:20

Mischien morgen nog, moet ik eerst ontdekken hoe dat nou gaat. Dat weet ik namelijk nog steeds niet Huilen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, aniek_joefy, Anoukjuuuhh, Cerosa, Christina, GrapeshotBot, History_, IASCrawler, kimmetje26, LieZ_Horses, Marije112, scrabbel, TamaraFloor, Tucktuck en 168 bezoekers