weet iemand dit?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

weet iemand dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 12:59

Ik heb even een vraagje...

ik ben aan de pil (microgynon 30) maar nu begint vrijdag mijn stopweek. maar donderdag blijf ik bij mijn vriendje slapen.. die avond slik ik dus nog wel de pil maar de dag erna niet.. en nu was mijn vraag of dat wel veilig is want ik geloof dat zaadcellen 2 dagen nog in je lichaam blijven, toch? ik hoop dat jullie hier iets van weten

alvast bedankt!

..HoU VaN JoU..


aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:08

is het echt zo dat je in je stopweek ook beschermt bent??
maar ik heb wel me periode 1 1/2 week uitgesteld, maakt dat dan iets uit?

..HoU VaN JoU..

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:19

in de bijsluiter staat er niks over in of het veilig is in de stopweek. maar wel dat als je de pil in de eerste week vergeet en je in de 7 dagen ervoor geslachtsgemeenschap hebt gehad dat je dan naar de dokter moet gaan. dus het lijkt me ook dat het dan zo is als je geschlachtsgemeenschap hebt gehad en de dag erna je stopweek begint dat het dan niet veilig is
Laatst bijgewerkt door aisling000 op 23-03-04 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

..HoU VaN JoU..

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:21

ja, dat doen we meestal ook in de stopweek. maar we wouden dan eigenlijk donderdag nog zonder doen, maar ik ben dus bang dat t dan fout gaat als k de dag erna met de stopweek begin

..HoU VaN JoU..

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:25

Miep schreef:
hmm een keer geen sex is toch ook niet zo'n drama?
als ik ongesteld word, heeft vriendlief maar ff een weekje pech.


Nee, dat is ook helemaal geen drama! maar hij moet over 2 weekjes voor 6 maanden weg. en ik zie hem alleen in het weekend dus je snapt waarschijnelijk wel dat ik nog van onze tijd samen wil genieten( en natuurlijk niet alleen op dat gebied )

..HoU VaN JoU..

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:27

Miep schreef:
hmm sex op afspraak, kan erg spannend zijn Knipoog
Meid, de pil is in je stopweek echt wel betrouwbaar, er zijn zelfs vrouwen die na jaren de pil te hebben geslikt, stoppen om zwanger te worden, niet eens zwanger worden omdat de pil nog werkt.
En dat tot zelfs 4 maanden na de laatste pil Lachen


hihi wij praten daar altijd over hoe we da gaan doen met de stopweek Tong uitsteken maar meestal doen we het dan gewoon 2 weekende achter elkaar met condoom omdat ik niet wist dat de pil ook gewoon betrouwbaar is in de stopweek

..HoU VaN JoU..

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 13:28

Irsa schreef:
Maak je geen zorgen, zolang jij de pil gewoon netjes en regelmatig slikt, is hij echt wel veilig! Het gaat erom dat je de hele scycles goed slikt. Wanner je keurig 21 dagen slikt, dan is de pil betrouwbaar. Ook in de stopweek. Lees het boekje nog maar eesn goed door, of laat je eens goed voorlichten bij de dokter. Die kan je uitleggen hoe de pil precies werkt en je zult dan snappen dat je niet alleen beschermd bent op de dagen dat je de pil hebt geslikt, maar ook op de 'stopdagen'



Maar is ie dan ook veilig als je hem 30 dagen hebt geslikt en je begint dan pas met je stopweek?

..HoU VaN JoU..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _San87_, _Sun, _Utah_, Adrija, AhrefsBot, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Buxy, Flux, Jadero, KimD, Kimddddd, lanouska, lenaa_tje, Lienboon, Malissaa1, marit34, ontherun, Priscilla27, Roadracer, rocky_1995, Roquen, Schuur_, soesie, Speirs, thequeensmum, verootjoo, wiifke en 80 bezoekers