Supradin Forte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Supradin Forte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 00:55

Tsja, ben even nieuwsgierig, ik ben nogal erg vermoeid (kan me bed niet uit komen, last van moeheidsaanvallen, ben gister van moeheid (kon het niet meer opbrengen om onder de douche vandaan te gaan en me af te drogen) in de douche gaan zitten om even bij te komen waarna ik in slaap was gevallen, die moeheid speelt al een tijdje, het wordt nu alleen wat extreem. Maargoed, om een discussie hierover uit te sluiten, de bron van mijn vermoeidheid ken ik, en die heb ik ook al opgelost, ben gestopt met me opleiding en heb ontslag genomen bij mijn werk. (werk was dus tevens stage, daar ging het nogal slecht)

Nou heb ik Supradin Forte gehaald en ik wil graag weten wat de ervaring van andere mensen is die dit gebruiken. Van iemand hoorde ik dat je zodra je het slikte gelijk heel veel energie hebt.
Nouja, dat heb ik nog niet mogen ervaren (maar het is dan ook maar de 2e ker dat ik het slikte vandaag) maar is het echt zo dat je meer energie hiervan krijgt? ook dat je niet meer moe bent als je dit hebt geslikt? En hoelang (in uren of dagen) duurt het voordat je er iets van begint te werken?

Nou, ik ben erg benieuwd.

Groetjes Tessa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:25

Mijn manager loopt op dat spul volgens mij.....
Ik ken het niet en geloof er ook niet in. Ik geloof meer in gezonde voeding, voldoende beweging en goede nachtrust. Niet in supplementen die je draaiend moeten houden. Ik pak dan liever de oorzaak van het probleem aan, niet de symptomen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:25

Ja deze slik ik ook.
Ik was echt heel erg moe de laatste tijd, ik het begin hielp het niet echt had ik het idee maar nu....ik ga als een raket Knipoog
Na ongeveer 4 dagen begon het bij mij te werken.
Ik eet verder heel gezond en doe veel aan beweging dus daar kon het niet aan liggen.
Ik hoop dat je er ook baat bij hebt net als ik.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:04

werkt het beter als een normale multivitamine als bijv. die van het Kruidvat of zit er meer in? Kun je het ook een langere tijd gebruiken of altijd?

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:13

ik gebruik het ook, het werkt echt wel! je moet het alleen wel langere tijd gebruiken. Niet na 3 dagen stoppen als je niets merkt/ voelt! Bij mij werkte het zeker goed, maar het is geen oplossing voor het moe zijn. Ga op tijd naar bed en neem op tijd rust!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:33

ik vind het goed spul hoor, Ik gebruik het voornamelijk in de wintermaanden als ik even geen pfft meer heb.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:27

mobick schreef:
ik vind het goed spul hoor, Ik gebruik het voornamelijk in de wintermaanden als ik even geen pfft meer heb.


Exact daar gebruik ik het ook voor, en vooral vroeg naar bed en minder tv kijken, want daar worden ogen heel moe van en dat duurt lang voordat dat beter word!!

Succes ermee!!