Weet iemand nog leuke stijldans liedjes???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Weet iemand nog leuke stijldans liedjes???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 22:15

Ik zit onder stijldansen en ben eignelijk altijd wel opzoek naar leuke liedjes om op te stijldansen... ik weet er wel een paar... maar was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die stijldansen.. en waar zij dan graag op dansen.... hier wat van mijn favo's ...

Engelse wals is wel eigenlijk mijn favoriete dans, maar heb er nog niet echt een favo nummerop, dus als iemand iets weet houd ik me aanbevolen???

Quickstep:
- Walking on Sunshine
- Walking back to happiness
- theme van de muppet show....
nog meer mensen met een ECHTE quickstep en dus geen saai foxtrotje?

Tango, als iemand een mooi liedje weet graag, maar ik vind de tango eigenlijk absoluut geen leuke dans...

Weense wals:
- harry potter theme.... (dies echt super leuk om de weense wals op te dansen!)

Jive:
- only you (van casa musica...) (is erg moeilijk te vinden maar hebt hem uiteindelijk wel!)
- Jack is back
-Hit the road jack...

Rumba:
- Feel robbie williams (is niet een echte makkelijke, maar wel te doen)
Weet eigenlijk ook nog niet echt echte leuke rumba's...

en Cha cha:
Ach er zijn zo veel leuke chacha's... heb daar ook niet echt 1 liedje op waar ik hem graag op dans... iemand?

ow jah! en samba natuurlijk...
Uhm papichulu is niet echt een leuk liedje, maar wel leuke samba...
turn me on van uuuuuhm ...Kevin Lyttle is ook wel een fijne samba.

ow jah, en de PASO DOBLE! uiteraard niet te vergeten, maar er is eigenlijk maar 1 echte paso, en dat is de
- Spanish Gipsy Dance
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 21-03-04 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 22:22

uuuuhms, daar kun je geloof ik wel meer op dansen... ik vind het een mambo .. das een hele vage latin dans die ik eigenlijk ook echt NIET leuk vind.... maar als ik hem moet dansen, dan het liefst op time of my life!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 22:27

ik heb idd op het moment voor de engelse wals love ain't here anymore, is opzich wel een leuk liedje, maar vind hem niet super... die andere 3 ken ik niet. eens kijken of ik die ergens kan vinden...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 06:46

voor de samba nog wat leuke liedjes...
Rumbakalao (vraag me niet van wie want Verward)
Ramaganana van Treble...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: batje, Bloodymary, Charlies, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, IASCrawler, Milando, Mutti, NatasjaV, spookyskippy, Tess__ en 57 bezoekers