Puur Froger

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:44

ik heb nu de 1e helft gezien... maar ik vind het niet echt super bijzonder ofzo...d enk dat ze niet kunnen tippen aan de Bauers...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:49

ja ik kijk het wel even.... ben het nog niet zat ofzo... heb alleen de 1e 5 minuten gemist.. Ik dacht automatisch dat het op RTL 4 begon om 20:30 net als de Bauers.. vond al dat die Mouralli beetje lang aan het woord was Blond Dus heb ik wat belangrijks gemist Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:05

agh ik vind het opzich nog wel grappig ook... alleen ik kan ook weer niet lachen om al zijn grapjes...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:09

hahah ja idd.. ben blij dat ik die fitness verbouwers niet ben hey! anders wordt je even gecommandeerd door rene en dan nog wel op tv...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:21

Ja maar dat zou ik denk ik ook wel zijn als ik op dieet moest ... als je normaal gewent bent om alles te kunnen eten wat je zelf wilt en dan nu opeens er rekening mee moet houden...en als hij net zo een hekel aan sporten heeft als ik heb dan zou die nog sjagerijniger moeten zijn Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:36

ja heb je inderdaad gelijk in... alhoewel dat heb ik ook afgekeken Bloos haha.. Maar ja opzich ik denk dat ik dit ook wel ga blijven kijken hoor. OP zondag avond is er al zo weinig leuks op tv... En agh zo heel vervelend om naar te kijken is het ook weer niet.. denk dat ik het zelfs wel grappig vind (ben gewoon nieuwsgierig naar hoe het bij ander in huis gaat ofzo Bloos ) Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:04

Nou die soap van Gerard Joling moet ik natuurlijk ook wel even keuren he Knipoog

Maar ik hoorde net op 538 dat er gister naar de Frogers 1.2 miljoen mensen hebben gekeken! Bloos!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:20

haha jah dat vonk inderdaad ook! Maar vooral in die studio vond ik het ook wel heel erg langdradig hoor.. Maar ja toch niet erg genoeg om het volgende week niet weer te kijken Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:46

haha ja maar het is ook gewoon nieuwsgierigheid hoe bekende nederlanders nou eigenlijk leven.! (tenminste bij mij dan?)...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:31

Ja inderdaad!! Maar ik heb ook weer niet het idee dat hij dat tientje per ronde sponsorde om op tv goed over tekomen.. Hij deet het op zo een manier dat het op mij niet overkwam dat hij zichzelf aan het promoten was!...

En die arme Gijs he Knipoog benieuwt hoe dat het afloopt..

Alleen mag van mij dat gedoe in de studio wel wat korter hoor!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, aeckker03, annelieke92, chinnie, f_pepper, GWR, Janyne, Jette, MaanNaam, MaiMai, pjer, SemrushBot en 63 bezoekers