Duur!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 11:59

Bij ons mag er op vrijdag in het Utrechts Nieuwsblad altijd gratis geadverteerd worden voor spullen tot fl. 100,-. Toen een huisgenootje van mij echt op zichzelf ging wonen, heeft ze daar veel handige dingen vandaan gehaald. Ik ben zelf nogal gek op 'kringloopwinkels'. Niet die in de grote steden (zoals de Arm in Utrecht, je zult ze in Groningen ook wel hebben), maar die in de wat kleinere plaatsen. Mensen brengen daar vaak dingen heen die ze zelf niet meer gebruiken, maar die maar een paar jaar oud zijn en nog hartstikke goed.

Een heel absurd verhaal is dat van een vriendin van mij. Die had net een appartement gekocht en was ook op zoek naar apparatuur, hoefde niet persé nieuw te zijn. Ze ging vragen bij een 'apparatenwinkel' (voor wasmachines e.d.) in Utrecht of ze daar ook inruilspullen hadden. Naast haar stond een oud vrouwtje, dat zei: 'Wat heb je allemaal nodig? Ik ga verhuizen naar een aanleunwoning en ik neem het niet allemaal mee'. Mocht ze GRATIS!!! bij dat vrouwtje een koelkast, een wasmachine en nog wat spullen komen ophalen! Het meeste was nog geen 3 jaar oud. Maar ja, dan moet je maar net geluk hebben... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-13 12:00 ]</font>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 12:03

Oh ja, Leen Bakker. En de Kwantum, daar heb ik een heel gaaf blauw vloerkleed vandaan. Moet je gewoon eens naar zo'n meubelboulevard gaan, daar zitten die zaken ook wel. Xenos is natuurlijk ideaal voor de rolgordijnen, kussentjes en bijzettafeltjes. En Intratuin is inderdaad ook harstikke leuk Sonja, ik woon zelf redelijk dicht bij Tuincentrum Overvecht, heerlijk shoppen is het daar!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 12:24

Ja, in zo'n dorp ben ik ook opgegroeid . Met gelukkig een hele toffe kringloopwinkel! Daarom heb ik voor samen nog geen 250 piek een hele leuke blauwe bank die ontzettend lekker zit/ligt, en een ronde houten eettafel (waar ik 4 Ikea-stoelen bij heb gekocht). Beiden nog zo goed als nieuw! Ze hadden laatst ook een schattig antiek fluwelen bankje met een houten bovenrand voor maar 95 piek. Helaas had ik er geen plek meer voor...

Heel veel van mijn keukenspulletjes komen ook uit die winkel. Als ik bij mijn ouders ben, moet ik daar altijd ff snuffelen... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie