het wordt onmogelijk dieren te houden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 11:06

Het probleem is dat alles hier zo is volgebouwd dat er weinig over blijft voor honden om hun behoeften te doen. Zou het aantal honden nu door de jaren heen nu werkelijk zo toegenomen zijn? Mensen wel, de bebouwing ook. Vandaar dat gezeik. Je mag overigens best met je hond in het dorp komen hoor Stef, maar aangelijnd. En laat hem daar niet poepen, want dan krijg je gezeik. het gekke is dat je in Best geen hondenbelasting betaalt, en daar zijn wel speciale hondenuitlaat veldjes met een hekje er om heen dat elke week verschoond wordt. Wat doen ze dan eigenlijk met honden belastinggeld in steden waar het wel betaald wordt maar waar je bijna nergens heen mag met je hond?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 11:23

Dat blijft natuurlijk niet eeuwig doorduren he Dees. ER zijn al genoeg mensen die klagen over andermans kat in hun tuin. Eigenlijk is dat nog veel meer irri dan een hond die voor hun deur komt, maar tenminste niet op eigen grondgebied. Daarbij, mensen moeten nu eenmaal over elkaar klagen. Dus katten zullen niet eeuwig buiten schot blijven. Ik zal altijd honden blijven hebben. Ik kan niet zonder. Niemand die mij ervan af houdt. O, ik ga ook bijvoorkeur NIET in een een woonwijk wonen. Dat gezeik van die buren allemaal.....


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:33

belachelijk, je moet mensen niet belasting laten betalen voor hun liefhebberij. Ik ben dus daarom bang dat ze paarden ook gaan belasten. Ze zijn immers gechipt dus het is een kleine moeite om dat chippen tegen ons te gebruiken. En het is al zo'n dure hobby.....
Ik betaal niets voor mijn hondje. Dat ze maar lekker doodvallen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:30

Joost! hou stil!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:55

daar had ik nou werkelijk helemaal niets om gegeven als alcohol duur was geweest. DAt zou een hoop jongeren doen dwingen om minder te drinken, want dan gaat hun zuur verdiende bijbaantjes geld snel op! Laat mijn onschuldige liefhebberijen maar liever onbelast!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, ChaplinC, eshz, Facebook, fleurtjeuh, Fly_high, Jussem, LisaaSophie, lizy29, MirjamRobin, Patriesje, Pferdchen, pjer, Vernon, xCherissa en 165 bezoekers