KPN?? Die nu belt met rare vragen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

KPN?? Die nu belt met rare vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:05

Dit schreef ik net op het DVT:

Citaat:
Kreeg net wat raars? Er belde iemand, van KPN oid Over weet ik veel wat, kreeg er geen uitleg over, moest maar wat woorden opschrijven (nationale telefoondienst, collect, advocatenkantoor, inlichtingen...) die ie zei, en nummers ervoor zetten, en waarvoor?? Nee dat zei ie niet. Erg vaag was het wel, heb de hoorn erop geknikkerd En kon hem ook amper verstaan, zo ver weg was ie... Jammer dat ik geen nummermelder heb..

Citaat:
Is het normaal van KPN dat ze zo bellen? Had echt het idee dat ze me in de maling namen Ze moesten ook een manege hebben?


Vind het echt heeeel vaag..... Iemand die weet of dit normaal is?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:07

lijkt mij niet. de volgende keer zou je kunne vragen of je hem terug mag bellen, en hem daarna te woord wilt staan ?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:08

Eerlijk gezegd lijkt me dit behoorlijk ABnormaal... Dat zijn echt praktijken waar ik nog nooit van gehoord heb.

Wel heb ik afgelopen zomer een aantal telefoontjes gehad dat ik via KPN een goedkoop I-modetoestel kon aanschaffen. Ikke gedaan, het is nu maart en ik heb nog niets gehoord en ook niets gekregen. Gelukkig was dat onder rembours, dus heb ik er geen schade onder geleden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:09

Hij belt ook niet terug he? Ik zei van: Snap er helemaal niks van, klik weg Tong uitsteken Zo ben ik dan ook wel weer. Nou moet ik zeggen dat mijn zus dit een paar weken terug ook al had, op hetzelfde nummer... Alsof ze willen testen of we thuis zijn Verward

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:14

Is dat niet zo'n spelletje,
Wat wij wel eens deden:
Goedenavond u spreekt met KPN wij zijn de lijnen aan het controleren
Oh OK
Wilt u misschien drie keer pok pok pok zeggen?
pok pok pok
Wilt u dan nu misschien achter u kijken of u een ei heeft gelegd Haha!

Misschien dat dit ook zoiets is?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:16

Klinkt als: 'Ik ben niet van KPN maar val je graag lastig'

Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:24

Imker, dan ben je gewoon voor de gek gehouden denk ik

Fairie, idd, kon hem wel wurgen

Maar dit is wel de 2e keer Verward Ik heb net met KPN zelf gebeld, en die zeiden dat ze dus nooit belden. Ze sturen een formulier op, en zodra het weer gebeurd moet ik die terugsturen, 2x was te weinig Scheve mond

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:39

Volgende keer gewoon niet opnemen...
En misschien kun je toch eens denken aan nummerweergave?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:57

Ja, Cas, zat er net ook al aan te denken.. Moeten we maar eens dringend over nadenken als het nog een keer gebeurd....

En niet opnemen, hoe kunnen ze ons dan anders bellen Tong uitsteken

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 02:03

Fairie schreef:
Klinkt als: 'Ik ben niet van KPN maar val je graag lastig'

Knipoog


Dat denk ik dus ook...

Maar het blijft vervelend dit soort onzin...

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 02:17

Ik weet niet of een nummermelder iets helpt. Als ze hun nummer blokkeren, krijg je er "geheim nummer" op staan en dan weet je nog niets. Het is wel een vreemd iets, inderdaad lijkt het wel of ze testen of er iemand is...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 09:54

Nee, we hebben geen nummermelder...

Nog een keer en dan: Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:08

ik had ook zoiets paar dagen geleden.
Beld er iemand op mn mobiel, met geheim nummer.
heel verweg en zacht, en onduidelijk om 8 uur 's avonds vraagt ze:
"weet u dat als u niet opwaardeerd voor 1 april, u nummer dan vervalt."

Ik heb het op 19 februarie via internet opgewaardeerd. Het kan toch niet vervallen zo snel, en dat vodaphone om 8 uur 's avonds beld lijkt me ook sterk. toch?

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:16

kpn ken inderdaad wel eens lastig zijn
bij ons bellen ze voor de gekste dingen
wij hebben tele 2 bellen ze op waarom we tele 2 hebben genomen
later bellen ze op wilt u tele 2 afzeggen en bij ons minder gesprek kosten betalen

waar ik ook zo moedeloos van wordt zijn al de ancertes
voor groene stroom en al die zooi
ik zeg altijd maar gewoon me moeder is niet thuis Tong uitsteken

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:18

imker schreef:
Wel heb ik afgelopen zomer een aantal telefoontjes gehad dat ik via KPN een goedkoop I-modetoestel kon aanschaffen. Ikke gedaan, het is nu maart en ik heb nog niets gehoord en ook niets gekregen. Gelukkig was dat onder rembours, dus heb ik er geen schade onder geleden.



Ik heb dit ook gehad en ben daar ook op ingegaan.. Dit ging allemaal goed.. kreeg smsjes op mijn telefoon dat ik omgezet was naar I mode en dergelijke, dat mijn telefoon opgestuurd was.. Ook onder rembours. Wat bleek stuurde ze een veel duurdere telefoon op dan dat was afgesproken.
Dus dat geld had ik niet contant in huis.. De volgende dag gelijk naar KPN en Hi gebelt.. Scheen dat ze een duurder model hadden opgestuurd en de aanbieding was dus niet zoals ze me hadden voorgedaan. Ik heb de TPG post gebeld dat ze het pakketje retour afzender kunnen sturen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:59

liberty schreef:
Imker, dan ben je gewoon voor de gek gehouden denk ik

Fairie, idd, kon hem wel wurgen

Maar dit is wel de 2e keer Verward Ik heb net met KPN zelf gebeld, en die zeiden dat ze dus nooit belden. Ze sturen een formulier op, en zodra het weer gebeurd moet ik die terugsturen, 2x was te weinig Scheve mond


ja en dan moet je op dat formulier invullen op welke tijdstippen je bent gebeld, dan zoeken zij dat nr op en krijgt diegene een waarschuwingsbrief, gaat het daarna nogsteeds door, weer meer dan 1 of 2x dan wordt het een politiezaak, maar nee je mag zelf nooit te weten komen wie erachter zat
Lips are sealed poedersuiker KPN

ik ben heel lang lastiggevallen door iemand met een geheim nummer, echt allerlei ranzige voorstellen werden gedaan, en soms werd er gewoon niets gezegd, ik heb een keer 45 min aan de telefoon gezeten(handsfree en langs de pc gezet) en diegene bleef gewoon aan de lijn!

formulier ingevuld, kopn waarschuwingsbrief gestuurd naar diegene, ineens werd ik via msn lastig gevallen! en zodra ik me op msn aanmelde, ging hier de telefoon!
ik ben niet snel bang, maar als ik hier snachts alleen thuis was, durfde ik niet naar buiten naar onze stal te lopen!

maar KPN deed er geen flikker aan Boos!

ik zou als ik jou was een nummermelder kopen, al heb je wel de kans dat diegene met *31 belt(geheim dus) of altijd een geheim nummer heeft, en dan kom je er dus nog niet achter.
klinkt niet echt als checken of er iemand thuis is, dan wordt er nml meestal gebeld en weer opgehangen, is hier ook gebeurd toen in de vakantie in de straat achter ons overal is ingebroken, en overal was er die avond eerst gebeld(mensen hebben hier bijna allemaal nummerweergave en overal stond een secret in die avond) en de mensen die thuis waren hadden allemaal een telefoontje gehad waarbij toen ze opnamen meteen werd opgehangen

en ook toen deed KPN niets, terwijl ze zelfs het nr + eigenaar van een prepaid telefoon kunnen achterhalen, en dus konden uitzoeken wie er had gebeld en wrsch dus had ingebroken

maar ja KPN en politie werken niet goed samen, en KPN zelf is al helemaal bagger!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:06

Hier ikke weer als KPN er heb het intern eens nagevraagd en dit is absoluut niet iemand van KPN geweest, KPN doet geen bel ondervragingen en al zouden ze dat wel doen, dan leggen ze duidelijk uit waarvoor en vragen ze je of je mee wilt doen, ze leggen je niks op.

Kijk maar uit want kans is groot dat er iemand gewoon eens checkt of je thuis bent of niet, zou in ieder geval een melding maken bij KPN zelf, zodat ze ook weten wat er aan de hand is en politie inlichten, al komen die meestal pas opdraven als de schade al is aangericht, maar nogmaals, dit is geen KPN er geweest!!!!!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 10:05

Carolinef: Die heb ik gelijk gebeld, omdat het dus al de 2e keer was...

Renske20: Zo is het overal wel wat denk ik, allemaal even lastig