arghhhhh (h) ex van vriendje........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

arghhhhh (h) ex van vriendje........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 17:47

ze kan gewoon niet stoppen met het toch nog proberen...
Om te beginnen heeft hij haar eerst 2 keer hardhandig het huis uit moeten zetten omdat ze weigerde te vertrekken ( ze kwam spullen halen) Daarna kwam ze midden in de nacht aan de deur, ik deed open want tja weet ik veel wie er zo laat voor de deur staat, ze was verkracht zei ze.. helaas liegt ze alles bij elkaar dus waarschijnlijk dit ook wel weer....
Als klap op de vuurpijl slaat ze hem omdat hij niet naar haar wil luisteren om half drie s' nachts ( heel raar.... Scheve mond ). ik ben toen zo boos geworden op haar maar goed.
Een week later kwam ik haar tegen op het station, ik was al helemaal aan het trillen van woede en toen ze me vuil aan keek heb ik haar dan ook verteld dat ze heel rap moet ophouden met deze ongein. De hele busreis lang ( want ja ze woont in het zelfde dorp) schold ze me uit en citeerde ze een tekst uit een kaart die ik hem gestuurd had ( tja tis maar wat je bezeig houd). Nu 4 maanden later....
ze wil geen contact zolang hij met mij heeft hij wil helemaal geen contact maar toch.... weer een sms dat ze hem zo mist en dat hij zo mooi is etc etc.... ik wordt er helemaal gek van. Ben bang dat ze weer een keer s'nachts langs komt en dat ze hem weer inpalmt met zielige verhalen.
Ik ben echt bang dat ze nog verder gaat...
en dan heb ik het nog niet eens over de honderde telefoontjes die hij krijgt/kreeg van haar. Als hij niet op nam belde ze vrienden van hem of kwam langs.....
mmmmmm Stoom uit je oren


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 18:00

ja helaas heeft ze wel al 2 vriendjes gehad....... maar nee hoor dat werkt niet helemaal

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 18:04

mmm ja dat wil hij niet. Dat vind hij zielig

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 18:40

ja maar goed ik vind dat hij jiet de aangewezen persoon is om dat te regelen voor haar. Dat mag ze zelf gaan doen! ik heb geen medelijden meer met haar! daarvoor is ze te ver gaan

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:10

o dat heeft hij al heel heel vaak heel bot verteld, het maakt haar niets uit, ze gaan in haar wereldje nog steeds trouwen


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 00:11

hij hoeft niet te kiezen tussen haar of mij, die keus heeft ie al lang gemaakt. Alleen hij is zelf ook bang dat ze hem nog meer lastig gaat vallen als hij naar haar ouders gaat of naar de politie. Ze heeft duidelijk wat hulp nodig, soms denk ik dat ik gewoon maar wat zeur maar het zit me vaak zo dwars!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 00:27

tja dat heb ik al een keer gezegd maar hij zegt dat het niet werkt, en niet helpt... dat het alleen maar erger wordt. Ze is nu wel weer rustig maar ik houd mijn hart vast!! mischien bedenkt ze straks wel weer iets anders!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:19

is allemaal al geprobeerd, ze probeerd het steeds weer! Hij vind zijn telefoonnummer veranderen niet noodzakelijk.Gister belde ze weer: het bandje van haar horloge was tuk, hij had het haar gegeven of hij het bonnetje nog had... Dat ding was al bijna 2 jaar oud wat moet je dan met zo'n bonnetje???? ze probeerd alles om hem te zien!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:31

nee natuurlijk vind hij het niet stiekem leuk, hij is altijd helemaal van slag als ze weer bezig is geweest! Je kan er alleen zo weinig aan doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie