Oorontsteking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 14:04

Hai allemaal.
Ik ben dus al sinds donderdag ziek:
keelpijn,snipverkouden,buikpijn, hoofdpijn, verstopte neus enz enz alles erop en eraan.
Sinds 2 dagen heb ik ook heel erg last van mijn oor en ik dacht dat dat wel door de verkoudheid zou komen, dat me oor gewoon verstopt zat ofzo. Maar het doet echt heel erg pijn. Ik moet om 13:55 bij de dokter zijn. Mn ouders denken dat ik ooronsteking heb, het doet echt gigagantisch pijn!

Hebben jullie wel eens ooronsteking gehad? zo ja, na hoeveel tijd ging dat over???

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 15:35

Ik kom net van de dokter af. Ik moet 1 week penciline slikken en ik heb neuyspray gekregen...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:43

Ik heb een jaar of 3 geleden oorontsteking gehad. Het deed verschrikkelijk zeer!! Ik liep echt te janken van de pijn en wist niet hoe ik zitten, liggen of hangen moest. We zijn toen 's morgens om 4 uur naar de emergencyroom gegaan. Ik kon het echt niet meer uithouden. Aspirines hielpen ook niet meer. Ik heb daar anderhalf uur in het ziekenhuis moeten wachten op een dokter Frusty Boos! Hij moest nog uit bed gebeld worden Verward Komt ie in die kamer waar ik zit te wachten, zegt ie; "Je hebt een oorontsteking". Ja, dat wist ik ook wel Frusty Ik wilde alleen maar iets voor de pijn zodat ik rustig kon slapen... Ik heb dus antibiotica gehad en iets tegen de pijn. Ik hoop dat ik nooit geen oorontsteking meer krijg! En ik hoop voor jou dat het snel over is. Ze zeggen ook dat naarmate je ouder wordt, dat het zeerder doet. En volgens mij klopt dat ook wel.
Sterkte ermee iig...
groetjes.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:21

Heerst het ofzo? Ik heb er sinds gisteren last van! Oorpijn, hoofdpijn, zweverig gevoel. Maar ik ben zo'n miep die niet snel naar de dokter toe gaat. ik was van plan om vandaag te gaan, maar de pijn is al een stuk gezakt, dus heb ik het maar uitgesteld Verward

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:58

ai, ik heb zelf nooit oorontsteking gehad, maar mijn dochter wel. zo ontzettend zielig. Ik had zo'n medelijden met haar, ze kon alleen maar huilen.
Ze kreeg een kuurtje en werd gelijk de dag erop al wat beter, dus ik hoop voor je dat het bij jou ook zo snel gaat. beterschap