Fijne collega's heb je dan....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Fijne collega's heb je dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:51

Nou, ik ben vandaag naar het werk geweest.
De reis was al een hele trip op zich en ik was al doodop toen ik in Eindhoven arriveerde.
Op mijn afdeling was het pet. Het was net alsof ik de Noordpool binnenstapte, meteen hield iedereen zijn klep dicht en de sfeer was om te snijden.

Ik ben dus heel snel naar een andere (leuke) afdeling gegaan, waar de collega's wel aardig waren.
Nog even gedag gezegd op mijn eigen afdeling en 1 van mijn collega's daar (die;s wel lief) liep met me mee naar buiten. Buiten heb ik gewoon een potje staan brullen, want dit is ECHT niet leuk... Kom je even kijken op het werk, willen ze je gewoon niet meer hebben... Triest. Ik kan er toch ook niets aan doen?

Op de terugweg was ik danig van slag, dat ik bijna een aanrijding heb veroorzaakt. Door de snelle reactie van de andere bestuurder en een stel goeie remmen op de jeep, kon deze voorkomen worden.
Ik zit hier nog achter mijn bureau te trillen, ik ben geestelijk helemaal op nu... Straks nog een verslag typen voor de Arbo-arts, waarin ik nog even haarfijn uitleg hoe het vandaag gegaan was.
Pffft, als ik straks terugga (aan het werk moet) dan ga ik meteen overplaatsing naar een andere afdeling aanvragen.

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:54

Dat is balen zeg.
Wat is er precies gebeurd dat je zo lang niet geweest bent dan? Wel balen dat ze zo met je omgaan zeg. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:54

Ik heb het blijkbaar gemist, maar waarom was de sfeer zo slecht? Ben je soms ziek? In ieder geval ga even rustig ademhalen, drink een lekker bakkie thee, en probeer tot rust te komen. Verder veel succes met dat verslag voor de Arbo-arts! Koppie op he Ach gut

Annash
Blogger

Berichten: 26510
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:54

pff wat naar zeg!!
idd.. fijne collega's zeg, echt klote voor je!
sterkte ermee
en hopen dat die overplaatsing op je werk fijn doorgaat en dat het allemaal leuker wordt!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:58

Maya, ik zit sinds half november thuis met Pfeiffer, en mijn collega's vonden dat ik maar een been moest breken, want dan zagen ze tenminste dat mij wat mankeerde.
Verder waren er 2 *PIEP*fijne collega's boos op mij, omdat ik hen geen kerstkaart heb gestuurd (en dat terwijl ik aan 70 andere, niet boze personen, ook geen kaart heb teruggestuurd).
Totale onbegrip van hun kant, ik kan er immers ook niets aan doen.
Ik voel me al niet happy, maar dit zorgt ervoor dat ik me totaal kl*te voel nu.

Annash
Blogger

Berichten: 26510
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:03

*grumble*

klinkt fijn hoor Imker Scheve mond
sjezus mina, wat een mensen er toch niet rondlopen af en toe!
gelukkig kun je alles kwijt op bokt he Knipoog
gaat nu weer beter met je Pfeiffer (lijkt me wel, gezien het feit je binnenkort weer terug gaat?)
nogmaals sterkte Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:03

jeetje zo gaat het vaak he (lees ik hier op bokt) als je lang ziek bent geweest dat je raar aangekeken word alsof jij er wat aan kan doen? Hoop ook voor je dat je naar een andere afdeling kan of dat ze bijtrekken. Dei leidinggevende waar je de overplaatsting gaat aanvragen heeft vast wel begrip voor je misschien kan hij nog wel een hartig woordje met die piepcollega's van jou spreken.
Veel succes vanmiddag Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:06

Hoe kinderachtig kan je zijn, omdat je geen kerstkaartje hebt ontvangen... Misselijk Dat is echt flauw, verder balen dat je Pfeiffer hebt, maar nog meer balen, dat er geen begrip is. Veel kan je er helaas niet aan doen, dus even ademhalen en erover heen stappen. Misschien eens met de leidinggevende overleggen als je weer terug bent ofzo, dat de sfeer niet zo denderend is. Iig sterkte ermee Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:13

gouda schreef:
jeetje zo gaat het vaak he (lees ik hier op bokt) als je lang ziek bent geweest dat je raar aangekeken word alsof jij er wat aan kan doen? Hoop ook voor je dat je naar een andere afdeling kan of dat ze bijtrekken. Dei leidinggevende waar je de overplaatsting gaat aanvragen heeft vast wel begrip voor je misschien kan hij nog wel een hartig woordje met die piepcollega's van jou spreken.
Veel succes vanmiddag Ach gut


Het gaat steeds langzaamaan wat beter, het duurt alleen een hele tijd. Ik moet nog steeds 's middags rusten en als ik dat niet doe, ben ik de hele volgende dag uitgeteld.
Ik zit hier nu nog steeds te trillen.

Het verslag dat ik aan de Arbo-arts net getypt heb, is heftig, we zullen zien wat hij daarmee doet.
Ik vermoed dat ik de eerst komende tijd nog niet ga werken, omdat ik de reis loeizwaar vond. Mijn concentratie was helemaal weg op de terugweg, vandaar dat ik bijna die aanrijding veroorzaakt heb.

Idd fijn dat Bokt er is, anders had ik nu helemaal geen uitlaatklep gehad voor mijn frustraties....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:19

Ongelooflijk hoe bot mensen kunnen zijn... alsof je voor je lol thuis zit.. Scheve mond

Hou je vast aan die paar collega's die je wel 'begrijpen'
Ik wens je veel sterkte de komende tijd. Ach gut

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:19

ken je gevoel wel, heb ivm zwnagerschapscomplicaties van mijn suikker bijna 2 jaar in de ziektewet gezeten, uiteindelijk ook om herplaatsing gevraagd omdat mijn afdeling zich echt niet boeide of interesserde, ik ben tijdens mijn herintredings proces het bewustzijn kwijtgeraakt in een file, heel lang verhaal maar een pompstationhouder heeft mijn man toen gebeld en die is me komen halen, en mijn werk..........helemaal niks, niet van waar blijf je of wat dan ook, toen mijn man n dag later naar ze belde om te vragen of ze niet iemand misten was hun antwoord; oh we dachten dat ze geen zin had om te komen???
nu ben ik zelf achter mijn herintreden gegaan en nu zit ik op n leuke (helaas tijdelijke) afdeling in Den Bosch, is nog dischterbij dan mijn eigenlijke standplaat DEn Haag ook.

maar kom maar op voor jezelf en JE GEZONDHEID GAAT VOOR!!!!!

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:10

Lekker hoor, zulke collega's, ben je klaar mee!

Zij kunnen toch niet kijken wat je hebt, jij bent toch de enige die weet hoe je je voelt! En dat je niets ziet betekent toch niets!

Heel veel sterkte, en ik hoop dat je overplaatsing op den duur gaat lukken voor je en dat je dan met plezier heen gaat!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 15:07

Net kwam mijn vriend thuis en daar heb ik eens lekker bij uitgehuild. Gelukkig begrijpt hij me volkomen en daar heb ik dan toch wel steun aan.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:19

Gatver, wat ontzettend rot als je collega's zo op je reageren. Daarmee wordt de drempel om straks weer terug te gaan alleen maar hoger.
Ik hoop voor je dat je over een tijdje een frisse start kunt maken op een andere afdeling.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:40

he meissie, ik vind het echt klote voor je werk. maar ik wil je nog ff bedanken voor de uitleg. slaap maar lekker verder en zie je vanaaf wel groetjes xxx judith en beterschap van men schatje palinde

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:53

Ach gut Lekker dan... heel veel sterkte. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wilde toch wel even laten weten dat ik met je meeleef...

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:14

Vriendjes zijn?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:27

Sjee Scheve mond lekker aardig zeg! Zodra ze van de buitenkant niks zien vinden mensen vaak dat je je aansteld...
Fijn dat je een lieve vriend hebt waarbij je kan uithuilen en die je begrijpt. En Bokt is er ook voor je he!? Veel sterkte hoor en koppie op ook als is dat heel moeilijk Vriendjes zijn?

Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:36

Jweetje, dat is wel balen ja.
Zeker omdatje echt niet voor je eigen plezier thuis zit, liever heb je alle energie van de wereld om alles te kunnen doen.
Sterkte.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:12

imker schreef:
Maya, ik zit sinds half november thuis met Pfeiffer, en mijn collega's vonden dat ik maar een been moest breken, want dan zagen ze tenminste dat mij wat mankeerde.
Verder waren er 2 *PIEP*fijne collega's boos op mij, omdat ik hen geen kerstkaart heb gestuurd (en dat terwijl ik aan 70 andere, niet boze personen, ook geen kaart heb teruggestuurd).
Totale onbegrip van hun kant, ik kan er immers ook niets aan doen.
Ik voel me al niet happy, maar dit zorgt ervoor dat ik me totaal kl*te voel nu.


Wat ontzettend kortzichtig kunnen mensen toch zijn! En door dat geroddel gaan ze zichzelf natuurlijk nog geloven ook, wat een etters. Ik heb eens tien maanden op krukken gelopen door mijn gebroken rug(-gewervel). Toen dachten er ook van die geinjurken van (onze hele grote) school dat er waarschijnlijk iets fout was in mijn bovenkamer; je loopt toch alleen met krukken als je een been breekt? (Als in: van welke planeet komen jullie, wereldvreemde, naïeve kasplantjes?).

Veel sterkte hoor, hopelijk mag je naar een afdeling waar wel normale mensen rondlopen. Pfeiffer kan al zoveel energie kosten! Het is jammer als je dan ook nog moeite moet steken in collega`s die niet de moeite waard zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:13

Nou das lekker zeg!
Van je collega's moet je het maar hebben! Boos!
Erg onaardig! En dat mag je ze best vertellen.
Ben benieuwd hoe het bij de Arbo-arts gaat.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:00

tja je kan idd beter je been breken ofzo, want dan zien ze het aan je. Nu word je gauw in een hokje geplaatst, met de nodige opmerkingen, je bent lui, geen inzet, profiteur, enz. enz. Nee meid, je heb het niet makelijk, heel veel beterschap en laat je lekker overplaatsen als de mogelijkheid er is, En laat die collega,s lekker barsten.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:03

Ach gut Vriendjes zijn? ... ontzettend vervelend meid... sterkte en beterschap. Mijn zusje was een half jaar plat met Pfeiffer eer ze weer alles kon doen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:04

Hee, dit zegt iets over die mensen hoor en niet over jou.
Als zij te bekrompen zijn om 1 en 1 bij elkaar op te tellen dan is dat hun probleem. Daar moet je je niks van aantrekken. Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd daar nu niet naar staat, maar laat ze lekker in die waan. Je moet maar zo denken. Zij moeten de hele dag tegen zichzelf aankijken, en tegen hun collega's en zitten de hele dag op lekker ijzig kantoor, ach..............

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:19

Hoe durven ze zo lomp tegen jouw te doen. Alsof je voor je lol een beetje thuis zit.
Hopelijk doet de arbo arts er iets mee en mag je overgeplaatst worden
En je niet te boos maken he Knipoog Kost veelste veel energie die die achterlijke dozen niet verdienen