*Zucht* Huizen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

*Zucht* Huizen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:55

Haai...

we zijn al een paar maanden op huizenjacht. Vriendje en ik hebben nu een leuke, moderne eensgezinswoning (huur) in Etten-Leur, maar we willen graag kopen.

Nu zijn we gisteren bij een onwijs gaaf dijkhuisje gaan kijken. Precies de goede omgeving, geweldige wandelmogelijkheden met de honden, een prachtig uitzicht en een instap-klaar huis met prachtige luxe keuken, luxe badkamer, woonkamer en 2 slaapkamers, betaalbaar. Eén nadeel: weinig tuin, aan een dijktalud heb je vrij weinig, de rest is misschien een 30 m2 verdeeld over achter en naast het huis.

Ik ben verliefd! Lovers

Maar vriendje niet

Mogen we weer verder kijken *yeah... not*
Zucht, mannen en huizen...

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:56

Klinkt wel als een leuk huisje!
Nou vriendje lief nog overhalen!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:00

tsja je moet er toch beiden in wonen en waarschijnlijk ook voor werken, dus lijkt me dat je t er dan ook beiden over eens moet zijn, tis jammer (ken je gevoel wel) maar wie weet komt er een anders perfect huisje op jullie pad wat jullie samen leuk vinden.

groetjes

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:12

Nah... Overhalen doe ik liever niet. We moeten er idd. samen in wonen en samen voor werken, dus een huis waar je allebei volledig achterstaat is wel handig...

Maar nog steeds wel errug jammer! Verdrietig

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:35

Oh zonde zeg, ik wil over een paar jaar ook wel een leuk dijkhuisje! Jammer dat hij het niet leuk vind maar je komt vast nog wel wat tegen, er staat genoeg te koop.. Succes met zoeken!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:41

Mijn vriend is ook een ramp wat dat betreft. Hij wil alleen een huis kopen wat 100% aan z'n verwachtingen voldoet en ook nog betaalbaar is. Ik vrees dat we over 30 jaar nog in dezelfde parterre wonen.

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:48

ja,dat hebben wij nou ook. mijn vriend had dit huis al gekocht voordat ik hem kende en ik woon hier niet graag.
nu hebben we maar ergens anders en huis gekocht.
je moet er toch samen in wonen dus het moet voor beide iets zijn he.
maar ik weet het,het is wel moeilijk

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:52

Jah...! Dat vrees ik ook!

We hebben ook al heel wat huizen gezien. Huizen waar véél aan gedaan moet worden, huizen die echt te klein zijn, huizen die niet bij ons pasten (gevoel). Huizen die voor onze neus verkocht werden aan een ander... En dan nu deze...

Ach, niets aan te doen. het was misschien wel "mijn" huis, maar niet "ons" huis.

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:58

ja,moeilijk he. dat heb ik nu op dit moment, het is niet ons huis maar zijn huis. ik voel me er niet thuis.
en dat is toch het belangrijkste.
je zult vast nog wel meer huizen tegenkomen waar jullie wel allebei op vallen

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:26

Oh, wat had ik dan een geluk. Wij gingen, niet eens gericht, huizen kijken in etalages van makelaars. Bij eentje hing er een foto van een huis waarvan ik dacht: "Goh, dat is wel een leuk huis". "Goh," zegt Peet, "dat is wel een leuk huis" en daar wonen we nu ruim 5 jaar...

=^.,.^=

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:26

ja,zo moet het gaan he. je moet erop vallen.

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:33

haha, ja zo is het bij ons ook gegaan. We waren eigenlijk helemaal niet op zoek, maar wel altijd aan het rondkijken. Toen zag ik ons huis in de krant staan.... toen zei ik dus in een geintje tegen mn vriend, kijk eens, deze heeft een zwembad, laten we die maar kopen..... en twee weken later was het van ons.....

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:33

Een zwembad? Wow!

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:36

lekker. wakker worden en gelijk zwemmen

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:47

idd hahaha, het is heerlijk, maar alleen als het buiten boven de 30 graden is, en dan is het nog koud! (er zit geen verwarming in) en het kost een heleboel moeite om het water helder en schoon te houden, dus eigenlijk hebben we er meer last van dan gemak.... maar het was wel leuk om over op te scheppen, een paard, een zwembad... alleen die tennisbanen ontbraken nog.