vanavond weer met jippie naar de da

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

vanavond weer met jippie naar de da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 16:58

Verdrietig

vervolg op topic: [AM] Jippie toch gebroken pootje.

Jippie is een van mijn 2 lieve konijntjes van nog geen jaar oud op onverklaarbare wijze heeft ze een gebroken pootje. De breuk zit bovenin en kan niet gespalkt.
Ze is niet beter geworden met 3 weken hokrust. Ze belast haar pootje totaal niet weet niet of het nog wat word. Vorige maand al mijn hamster veel te jong verloren.
Hoop dat er nog hoop is en ze geen pijn heeft Verdrietig .


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 17:10

dank je. Jeetje mij da zei dat het niet mogelijk was en er geen behandling mogelijk is. Goede tip hoop dat het nog kan na een paar weken. Als je het wil navragen graag Lachen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 17:18

nee vond ze niet nodig omdat er toch niets aan te doen viel ze voelde een duidelijk breuk


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 09:26

Ik had gisteravond weer een andere dierenarts van de praktijk (nr 3) en die voelde dat er al vergroeingen zijn. Zij geeft de hoop nog niet op en zegt dat ze nog 2 weken rust moet hebben. Ze gebruikt het pootje totaal nog niet en het hangt een beetje raar naar binnen maar het kan weer goedkomen maar recht word het pootje niet meer. Ze heeft nog wel pijn als je er aan zit. Nu maar hopen dat dat beter gaat en ze geen pijn meer heeft. Ze hoefde gelukkig niet ingeslapen want daar was ik best wel bang voor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie