Situatie op werk.....wat moet ik.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:42

jeetje wat een rotsituatie. Ik kan het mij wel voorstellen een beetje ik zit ook bij een vaste baan waar ik liever gister dan vandaag weg ben. Maar helaas heb geen ander werk kunnen vinden er is zo weinig. Dus je collega word ook zo behandeld. Jeempie daar kun je niet tegen op tegen zulke leiding je trekt uiteindeljk toch altijd aan het kortste eind. Het enige wat je volgens mij kunt doen is een gesprek aan gaan met de leiding en de arboarts . Tegen de arts zeggen dat je ziek bent door de werksituatie. En toch verder solliciteren voor het geval dat. sterkte Ach gut


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:03

raar dan. Gaat het soms slecht met het bedrijf (nou ja instelling) moeten ze een bezuinigingsronde toepassen en zijn ze gefrusteerd? Mijn moeder is ook ambtenaar bij een gemeente zij heeft een jaarcontract en tja gaat er al zo'n beetje vanuit dat het niet verlengd gaat worden ook al zijn ze heel tevreden over haar. Wanneer heb je een functioneringsgesprek of heb je die net gehad?

Wel goed dat je aan je colega's denkt

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:17

Quest schreef:
Ik heb een vast contract, ze kunnen mij dus in weze weinig maken. Ze mogen de plaatsen op de afdeling houden, dus daar kan het ook niet aan liggen.....

Wist ik het maar, dan kon ik er wat meer mee, maar als je zulke tegenstrijdigheden naar je hoofd krijgt, dan ben ik het helemaal kwijt! Verward


Dacht mijn moeder ook die na 13 jaar er uit ging. Gaat wel moeilijker maar kan altijd. Rechtzaak geweest en al en we zijn lekker op vakantie geweest.
Maar goed laten we niet meteen van het ergste uit gaan. Wat erg zeg al die tegenstrijdigheden. Weet niet of het nut heeft maar zou in ieder geval open kaart spelen en zeggen dat je niet weet waar je aan toe bent. Brengen onder het mom van doe ik iets verkeerd in mijn functie ofzo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers