op school...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:05

ik was op school en in de mentorles(was ik er niet)hadden ze het over seksuele intimidatie en vroeger is er iets(wil er niet over praten)met mij gebeurd wat daarmee te maken had eerst ging het nog wel maar toen ze zei wil iemand erover praten dat moet je wel doen hoor!
eerst kreeg ik tranen in mijn ogen en toen werd ik echt helemaal overstuur ik kan er soms even helemaal niet tegen maar de kinderen uit je klas troosten je wel maar ze weten niet hoe het is en dan staan ze je wel te troosten maar eigenlijk weten ze ook niet wat ze daarmee moeten!
ik heb het er steeds moeilijker mee!
ik vind het eng als een jongen dicht mij komt staan enz. maar ik herinner me het niet meer maar ik weet het en vind het heel erg!
wat moet ik nu doen dan?
marije Verdrietig

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:10

je zegt dat je er niet over wilt praten, zou je beter wel kunnen doen
niet hier op bokt natuurlijk, behalve als je dat zelf wilt
praten kan een hele goede weg zijn na de oplosssing
weten jou ouders wel dat je het hier zo moeilijk mee hebt? en ben je wel eens bij een psychiator geweest, misschien is dat wel een heel moeilijke stap (niemand van school hoeft dat te weten hoor) maar het helpt echt om erover te praten
want in de situatie waarin je nu zit is het ook niet fijn
sterkte!

heb je behoefte om tegen een onbekend persoon te praten, je kunt me altijd mailen of pb-en

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:12

Je kunt er met een hele goede vriend(in) over praten dat helpt echt hoor. Je moet het iig niet op blijven kroppen want dan wordt het alleen maar erger. Wat je wel moet weten is dat niet alle jongens zo zijn, het is goed dat je een beetje een afstand houd, maar te veel afstand is ook niet goed hoor! Sterkte nog der mee!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:14

ja......

Ik denk ook dat je er juist wel over kan praten...maar je moet het vooral niet tegen je zin in doen!
Je kan bijv. hulp zoeken bij iemand???

Als je met iemand wilt praten (en hoef niet daarover) PB me maar! Lovers

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:41

jeetje das echt niet fijn als je iemand nodig hebt...

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:58

ik ken wel mensen waarmee ik kan praten alleen die zijn ouder en hebben het zelf niet meegemaakt en die kunnen je gevoel dan ook niet echt begrijpen!
en begrip van de jongens uit me klas dat ik nog een groentje ben Verward krijg ik ook niet!
maar ik vind het zelf heel logisch maar ik zal het eens vertellen aan iemand!
ik ben er nog steeds echt superdepri over Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:01

Je moet eigenlijk in contact zien te komen met iemand die hetzelfde probleem heeft gehad. Probeer de kindertelefoon eens ofzo, je blijft anoniem en die kunnen je misschien via een omweg, in contact brengen met kinderen die dit ook hebben gehad

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:48

Ik heb hetzelfde maar vind het gelukkig niet erg ofzo als er een jongen dichtbij mij in de buurt komt. Je kunt er altijd met mij over PB'en als je wilt.
Ik was toen een jaar of 8/9 en besefte pas toen ik 13 was dat ik 'aangerand' was. Ik heb altijd een schuld gevoel gehad, ik dacht dat het mijn schuld was maar besef nu gelukkig dat dat helemaal niet zo is. Mijn ouders weten het niet, ook omdat die jongen een best goede bekende is die nog best vaak bij ons komt. Ik ben niet bang voor hem ofzo. Eigenlijk ben ik er wel een beetje overheen gekomen en daar ben ik wel blij om. Maargoed, als je er over wilt PB'en, stuur me er gerust 1.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:33

je kan egt het beste er met iemand over praten die je egt heel goed kan vertrouwen!dat is egt goed voor je!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:36

Dat zal echt moeilijk voor je zijn. Maar ik denk wel dat je moet praten. Gooi er in een keer alles uit, dat lucht op. En natuurlijk staat heel Bokt voor je klaar, maar ik kan best begrijpen dat je het liever niet via internet wil doen. Maar als het toch zo is, ben ik er...