Ziekte van Pfeiffer, wie hier nog gehad?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Ziekte van Pfeiffer, wie hier nog gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 13:23

Ik heb gister bloed laten prikken, omdat ik ongelooflijk moe was. Uitslag: Pfeiffer.

Het is 4 weken geleden begonnen met "gewone" moeheid. Maar ik heb me er nooit aan toegegeven om te rusten of om dingen te laten. Gewoon nog uitgeweest ed. Ik lag de maandag wel altijd voor pampus in mn bed, maar daar keek ik niet echt naar.
Mn klieren waren toen ook wel wat opgezet, maar dacht dat ik gewoon griepje had onder de leden. Paar vitaminepillen en hup weer verder gaan.

Totdat ik 2 weken geleden een flinke keelontsteking kreeg. Hoge koorts ed. Toen is alles 3 keer zo erg geworden. Heb nergens meer puf voor ed.
Mijn klieren en amandelen zijn heel erg opgezet. Ze staan echt op knappen, zo lijkt het en ik kan bijna mijn nek niet bewegen van de pijn.

Wie heeft hier nog meer pfeiffer gehad?
Iemand nog nuttige tips?
Hoe lang duurde het ongeveer?
Hoe geregeld met school of werk?

Alvast bedankt voor de tips ed!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!



Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 17:14

Hoe reageerde jullie omgeving op jullie "ziekte"?
Heb net nl gesprek gehad met mn baas ed om mijn werkuren aan te passen... Het ging niet vn harte het gesprek...

En hoe merkten jullie dat dat pfeiffer weg was? Ik bedoel, waren jullie klieren weer normaal ed? Hoelang duurde dit?

Nog een vraag: hoe was het bij jullie amandelen? Bij mij staan de aften er gewoon op, zo ranzig gewoon... Was dit bij jullie ook?

Verder ga ik idd veel rusten en mezelf niet overzetten...

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 09:09

Bedankt voor de reacties.

Mij lijkt het verschrikkelijk als Pfeiffer overslaat in ME, dus ik ga echt goed naar mn lichaam luisteren...

Dat onbegrip uit mn omgeving, daar stuit ik nu al op. Mijn baas bijv...

Maargoed, mn ma zei ook: hij kan niet voelen hoe jij je voelt. Hij denkt alleen maar aan de financiele kant...

Gisteravond ging ik even langs mijn paard. Een half uurtje, even voeren. Ik kwam terug met hoge koorts. Kan gewoon niks af, zo frustrerend!!!

Bedankt voor de tips OK dan!
Ik ga goed uitrusten iig!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 10:53

Mijn baas stuurt me door naar de arbo arts, zei hij gister zelf. En hij zei tegen mij dat de arbo arts dan maar moest uitzoeken wat ik kon werken. Maar mn baas had zo'n opmerking over mn paard. Wat er dan met hem moest worden gedaan ed, wie hem verzorgde. Dus ik zei: gedeeltelijk mn ouders en ik. Dus hij zei meteen: nou dan kan je misschien ook wel komen werken halve dagen...

Schoot bij mijn ma een beetje verkeerd. Ik ga wel naar mn paard toe, maar dat is even om te kijken letterlijk en mn ouders mesten... Verder staat mn paard op de wei, that's all....

Vikki, jij hebt idd veel geluk met je baas!!

Ik ben blij dat ik nu evenniet op school zit. In september begint mn nieuwe studie. Hoop dat ik dan weer helemaal opgeknapt ben!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 10:25

Weet iemand hoelang Pfeiffer in je bloed te vinden is?
En aan watvoor stof ze in je bloed pfeiffer kunnen vinden?

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, janineskolla, Jannie79, Jive03, Jolynne, Laurora, Mayasfrenk, meniekske, MissBambi, Mizora, Pieneappel, rocky_1995, scrabbel, Selina, senna21, Tatjanaa, Typhoon, xTammyy, Zick_Zack en 62 bezoekers