Ziekte van Pfeiffer, wie hier nog gehad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:27

Ik heb ook pfeiffer gehad... door een aantal verkeerde diagnoses waarbij ik een paar flinke dosissen antibiotica heb gehad heeft het denk ik toch zeekr wel een jaar geduurd voor ik er echt van af was. Mijn enige tip is om goed naar je lichaam te luisteren (uit gaan kan bijvoorbeeld leuk zijn, maar ik denk dat je lichaam meer behoefte heeft aan regelmaat en rust en dat je dat dus beter kan doen... dus mocht je de behoefte voelen lekker te gaan stappen... de kop in drukken! Haha! ) en proberen gezond te leven. Volg dus een normaal ritme en eet goed. Medicijnen vermijden aangezien pfeiffer door je eigen natuurlijke weerstand verholpen moet worden. (Een gezond 'dieet' en ritme zal wel bijdragen aan een goede weerstand).


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:57

Hmmm, als ik het zo lees heb ik echt geboft met mijn werkgever... ik werkte toen parttime (werkte daar nog maar een half jaar maar wel met vast contract...het is zo'n 12.5 jaar terug) en mijn baas had alle begrip... ik ben een tijdje volledig thuis geweest en daarna mocht ik werken naar hand van wat mijn lichaam toeliet... soms was dat 1 dag in de week 3 uurtjes... soms een halve dag soms een hele dag en dan weer helemaal niet... we zijn op deze voet denk ik zo'n 8 maanden bezig geweest en toen heb ik mijn ritme weer op kunnen pakken. Eerst met een dag in de week en geleidelijk aan naar 3 dagen in de week... en uiteindelijk -na meer dan 2 jaar- fulltime. Ik geloof na alle reacties in dit topic dat ik echt geluk heb gehad met mijn werkgever destijds, ik heb iig gelukkig geen chronische klachten over gehouden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Eefje_Sammy, Esther, Frieke84, Froukje, MaanNaam, Majestic-12, ogidni, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar en 135 bezoekers