Suzuki Vitara

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:34

Ik heb zelf een Samurai, een wat vierkantere versie van de Vitara. Waar je niet op af moet knappen is roest, echt niet. Al die Suz's roesten gewoon. Zo ook de onze. Boeiend, lassen we wel weer een stukje overheen. Deukje? Oh, butsen we er zelf wel uit. Krasje, ach, komen er nog wel meer bij.
Je moet er aan denken dat de auto gewoon meer kan dan jij Knipoog Vooral in het terrein. Hoe het rijcomfort is weet ik niet, de mijne is op de weg niet echt comfortabel, maar in het terrein heerlijk! Echt fantastisch wagentje.
En de Japanners zijn bijna niet stuk te krijgen hoor!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:09

Uhm ik weet niet hoor ikke, maar die kleine autootjes komen meestal verder dan de grote zware landrovers. Omdat ze zo licht zijn hebben ze nergens moeite mee. En als ie vast staat dan is ie er ook zo weer uit. Probeer dat maar eens bij een hele grote jeep. Ik heb wel een paar leuke foto's met bewijs Haha! www.sushi-monster.tk
En jij was gewoon bij het verkeerde evenement denk ik Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:49

PhiaBink, een Vitara niet voor het terrein gebouwd? Wel hoor Haha! Kijk maar eens naar evenementen, zien ze er echt gaaf uit! Die dingen komen ver hoor!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:23

Jep foto's doen het. Vind het wel de foutste kleur die er is, maar ik heb nog wel een leuke foto voor je van een Vitara. Kan ik je alleen vanmiddag pas pben.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:37

Eigenlijk is het zo leuk omdat het zo fout is hè Haha! Wij hebben een roze seat marbella gehad, ook heel fout Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Animal, Anoukjuuuhh, ElCamino, gigil, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, roosjenat, Rupser, Sintara, Swift, teunis001, Weenck, xLiez en 155 bezoekers