Bromfiets verzekering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:42

Ik heb hem dacht ik bij de ANWB verzekerd. Hij staat op mijn vaders naam Bloos! Dat is lekker goedkoop, zou ik niet doen als ik jouw was... Volgens mij is Stad Rotterdam Verzekeringen wel betaalbaar!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!



Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:46

Tessebes"]
[quote="Prisca schreef:
Helaas heb je dan bij een ongeluk een probleem. Tenzij je in de leeftijds catagorie valt. Val je dat niet en krijg je een ongeluk ben je NIET verzekerd ze waarschuwen er ook altijd voor. Staat ook op de papieren.


Idd, en dan kun je de rest van je leven betalen, als je iemand per ongeluk een rolstoel ingereden hebt.
[/quote]

Is het nog altijd mijn eigen schuld okej!? Ik kies er toch zelf voor om hem op mijn vaders naam te zetten?
alhoewel ik dat dit jaar niet meer doet omdat ik ergens anders ga wonen!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:20

Dat het dan mijn eigen schuld is dat ik hem niet op mijn naam heb gezet? Als dat bijv. gebeurt!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:49

Jepz, lekker vaag allemaal he?! Maar opeens was mijn verzekering afgelopen en ging mijn vader (zonder dat ik dat wist hoor) daarvoor stond mijn scooter altijd op mijn naam! Dit jaar gaat ie ook gewoon weer op mijn naam!!!!

Maarre we gaan een beetje offtopic...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, Aeva, Amazonbot, amy495, Bnet, craiester, IASCrawler, Lagonda, Lalladidoo, marygoround, monica73, Snippergroen, soesie, Telpeva, Vuri, Xayah en 200 bezoekers