Is hier iemand dierenarts(assistente)?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 03:56

Ik heb ook de opleiding paraveterinair gedaan, en ben er niet voor niets na 1,5 jaar mee gestopt.
Sjee wat is dat saai zeg. Het is vreselijk makkelijk...ik leerde echt helemaal niks. Carrièremogelijkheden heb je ook niet. Toevallig sprak ik laatst een paar oud-klasgenoten, 2 daarvan waren ook al gestopt, en 2 zijn nog wel bezig ( moeten door van ouders). Ze vinden het helemaal niks...stage's vinden ze vreselijk. Ze zijn idd meer baliemedewerkster, dan assistente. Mogen haast nooit iets met de dieren doen...jah gegevens invoeren en opruimen en schoonmaken. Ze zien het ook somber in voor de toekomst...nauwelijks vacatures, veel dierenarsten gaan fuseren dus minder assistentes.

Maar om ff terug te kome op je vraag waar je het kunt volgen..
Het is een MBO opleiding...bij veel AOC's ( in noorden van het land ) kun je het volgen zat zelf in Meppel ( gaan daar aub niet heen). De beste is imo toch Groenhorst in Barneveld.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers