mijn jurk + laarzen = ordinair..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 21:30

Afbeelding weten jullie nog? moeten jullie es de breakout gaan kopen, daar staat altijd een modestukje in. en heeeel toevallig staat mijn jurk erin mét laarzen. misschien dat iemand dat kan scannen? ik vond het wel geinig. nu blijft het een ordinaire combi maarre wel officieel goed gekeurd door bo Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:55

Mooie jurk. Maar idd, die laarzen... Haha! En of je er nou blij mee moet zijn dat de combi ook in BO staat *LOL* (sorry maar dat vind ik echt een vreselijk blad hehe)
Ik zou er sjieke bandjesschoenen onder doen. Dan steek je je haar op, en doe je mooie lange sliertoorbellen in, en neem je een beige pashmina als stola (weetjewel, zo'n luxe sjaal) die kan je sjiek over je armen dragen, en als het koud wordt issie ook handig Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 21:56

Wie vind dit ordinair?
Het kan erger hoor!
Een mini rok(bijna geen rok)
met daarop een topje (waar de tieten onder vandaan komen)
En hele hoge naaldhakken met zo een plateau zool.
Dat vind ik pas ordinair,ik kwam dat een paar weken geleden tegen tijdens het stappen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 22:00

Heeeeel erg mooi vind ik het niet..
maar ordinair is het ook niet hoor! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 22:39

Niet echt mijn smaak maar ik zou er ook zeker geen zwarte, half hoge laarzen bij aan doen. Er zijn nu heel mooie beige hoge laazen te koop met torenhoge heel smalle hakken Kwijl

Robbus

Berichten: 54
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Enschede & Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 22:47

Ik vindt het wel heel mooi hoor Knipoog

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:02

Sorry dat ik het zeg hoor Pam Schijnheilig
Maar ik vind die Jurk en die laarzen wel cool hoor.
Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 23:23

Ik vind eerder die jurk ordinair dan die laarzen hoor! *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 10:53

de jurk vind ik coolie! de laarzen vind ik er niet bij staan in combi maar ik heb geloof ik dezelfde Cool

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 11:00

Ik vind het wel apart om te zien. Je hebt een leuke uitstraling en zodoende doet het geheel niet ordinair aan.Houden zo meid.!!!!!!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 16:09

Citaat:


Een mini rok(bijna geen rok)
met daarop een topje (waar de tieten onder vandaan komen)
En hele hoge naaldhakken met zo een plateau zool.
Dat vind ik pas ordinair,ik kwam dat een paar weken geleden tegen tijdens het stappen.





Dan was je zeker niet in Amsterdam? Daar loopt bijna iedereen zo in de rondte... Haha!


Mooie jurk hoor Pam! Enne, wat is dat met je haar? Danst het?? Vork


Grtjs Frank!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 17:27

Citaat:
Op 2001-12-08 22:23, schreef Felice:
Ik vind eerder die jurk ordinair dan die laarzen hoor! *LOL*


Vind ik ook! Maar de combinatie is helemaal ordinair. Die laarzen alleen gaat nog wel (nou ja, wel iets erboven natuurlijk... *LOL* ), maar die combinatie met zo'n ordinaire jurk vind ik er niet uit zien. (als in: ik zou het nooit aandoen, een ander moet het lekker zelf weten)

_________________
<FONT COLOR="BLUE">De natuurlijke trots en adel van het paard zijn af te meten aan zijn verzet tegen geweld en bedrog</FONT>
<FONT COLOR="PURPLE">Alessandro Alvisi 1887-1951</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-12-09 16:28 ]</font>

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 17:36

Apart staat het wel leuk. Ze zijn allebei leuk maar niet samen. Lachen

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 18:33

Ik zou zelf voor iets hogere laarzen kiezen of juist lagere schoenen met hak Lachen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 08:08

Hier is ie uit de BO:

Afbeelding

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 09:24

wat toevallig! ik vind het een onwijs leuke jurk en het zijn onwijs leuke laarzen, maar ik vind het totaal niet bij elkaar passen.

en ordinair vind ik het ook niet, misschien dat ik iets te veel door a'dam loop!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:12

Je moet óf hogere laarzen kopen (net zoals in de BO) of lage schoentjes.
Ik heb van die hele mooie beige-lakken laarzen Lovers die staan er vast wel onder. Haha! (foto in m'n profiel Clown )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:33

Ik vind het te bloot voor in de winter. Maar toen ik laatst in het blad van de Bijenkort keek, zag ik dat de kerstkleding ook zo bloot was. Sinds wanneer is het zomer tijdens de kerst? Of ben ik de enige die vernikkelt van de kou en ziek wordt als ik zo gekleed ga in de winter?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:40

Ik had vorig jaar een suède (zwart met zilvere gloed) baljurk. echt heel mooi. Cool met spaghetti bandjes. en had het écht niet koud!! ik liep met nieuwjaar over straat in die jurk zonder jas! Verward Ik had t echt niet koud. Terwijl ik 't normaal áltijd koud heb. Schijnheilig

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:47

Citaat:
Op 2001-12-10 11:33, schreef Desiree:
Ik vind het te bloot voor in de winter. Maar toen ik laatst in het blad van de Bijenkort keek, zag ik dat de kerstkleding ook zo bloot was. Sinds wanneer is het zomer tijdens de kerst? Of ben ik de enige die vernikkelt van de kou en ziek wordt als ik zo gekleed ga in de winter?


In Nederland hebben ze toch geen winter? Ik kan me nog herinneren dat ik op 2e kerstdag met de ponies en mijn vader ging wandelen in het bos. Het was toen 15 graden, echt lachen Haha! Met 20 graden onder nul kan je hier in Finland nog zo met een T-shirt buiten staan hoor *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:59

O ja joost? en jij loopt er dus met 4 graden (dat is het hier nu ongeveer) ook bij met een korte seksy broek en een hempje? Ik vind het gemakkelijk praten. Mannen gaan altijd warmer gekleed door de winter dan vrouwen. (behalve ik, want ik kleed me altijd warm aan. Ik heb een godgruwelijke hekel aan kou en ik ben een koukleum)

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:17

In Finland is het binnen altijd heel warm ,namelijk zo'n 22 graden. Je gaat alleen naar buiten om de post of de krant op te halen of om naar je auto te lopen. Dat kan je wel in je T-shirtje doen.

Anders heb ik nou (het is hier vandaag inderdaad idioot warm) een spijkerbroek aan met een college-sweater.

Als het echt koud gaat worden, komt daar dus een muts en handschoenen bij. Als ik dan ook nog buiten in de wind moet zijn, geitenwollensokken en goeie kistjes. Misschien zelfs wat lang ondergoed (heb ik al heeel erg lang niet meer gedragen, het laatst toen ik ging schaatsen op het kanaal in Ottawa vorig jaar).

In feite maak ik gewoon wat gein hier. Katja, mijn vrouw heeft drie jaar in Zuid-beijerland gewoond en heeft het nog nooit zo koud gehad. In Nederland waait het gewoon veel te hard en is het ook nog een keer vochtig. 20 graden onder nu bij ons is minder koud dan plus 5 in Nederland....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:37

Ik denk dat ik ook in Finland zou willen wonen. Het klinkt alsof het daar toch beter vertoeven is.