Welke deo in een hete omgeving?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Welke deo in een hete omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:35

Ik ga over een hele poos op vakantie naar een hele warme plek, waar de luchtdruk ook anders is. Nou heb ik gelezen in een reisverslag dat er mensen waren die een deoroller hadden meegenomen. En toen ze de dop eraf draaiden ontplofte de fles en sprong de kogel eruit. Stoom uit je oren Waarschijnlijk door het verschil in luchtdruk.

Ik vraag me dus af wat voor soort deo ik moet meenemen. Een spuitfles ontploft dan zeker met die gassen erin als een roller (zonder gas) dat ook al doet). Een stick lijkt me ook niks. Dat smelt natuurlijk weg in die hitte.

Maar... wat zijn er dan nog voor alternatieven? (btw, ik ben allergisch voor alcohol dus dat mag er niet in zitten). Tipzzz zijn welkom! Lachen


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:44

Creme klinkt goed. Maar verandert dat niet in olie als het echt heel heet is? En zit er alcohol of parfum in?

Kwadraatje, laten we zeggen iets warmer dan daar. Kan 50+ zijn.
Laatst bijgewerkt door Scum op 09-03-04 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:47

Het gaat idd niet alleen om de hitte, maar ook om de luchtdruk. Daar kopen is natuurlijk ook een optie, maar ik wilde gewoon iets bij me hebben voor op de heenreis als het kan.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:49

Bedoel je het systeem van een zeep-pompje Sonja? Die ben ik nog niet eerder tegengekomen. Gaat dat niet lekken onderweg?

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:07

Ik ga eens bij het kruidvat neuzen of ik dat spul daar kan vinden. Het heeft gelukkig nog wel even tijd hoor. Maar ik wil van tevoren toch even testen of ik niet allergisch ben.

Ik gebruik nu een roller (wit spul en een groene dop waar van ik me niet kan herinneren wat voor merk het is) en wissel dat af met een stik (volgens mij Sanex- wit met blauwe letters).

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:13

By the way, ik ga daar rondreizen, en dan krijg je weer drukverschil. Dus daar kopen levert ook wat problemen op. Ik moet gewoon een niet-ontploffende deo hebben. Haha!


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 08:51

Ik ga naar het land waar alles bigger and better is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie