WEG???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 14:33

Hoe zou dat komen dat er zoveel mensen het niet meer naar hun zin hebben op Bokt?? Ik hoor zoveel positieve reactie's maar ook negatieve.
Verder veel mensen die zeggen dat ze gaan!!
Maar ja, gaan ze ook echt??
Ik lees wel vaak dat er mensen elkaar publiekelijk afkraken op bokt, daar is het niet voor bedoeld en haal je ook de sfeer weg hier.
Ik vond het in het begin ook altijd wel leuk hier, maar de laatste tijd ook minder. Maar blijf wel de posting in de gaten houden en af en toe plaats ik nog een reactie.

Greetz,

Roel

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 00:45

Dit was geen melding dat ik weg zou gaan. Echt niet. Ik vraag mij af wat de oorzaak ervan is. Heeft het echt niets met Bokt misschien te maken. Inderdaad Bokt wordt groot en veel mensen bij elkaar werkt niet altijd. Maar ik wilde vragen of er niet echt een kern van waarheid inzit dat mensen hier op de een of andere manier weg getreitert wordt.
Als bijv. iemand hier altijd een reactie kreeg van bepaalde mensen en nu nooit meer dan ga je je toch ook afvragen???
Er zijn hier mensen die voelen zich zo genegeerd op bokt, en inderdaad kan mij dat voorstellen.
Dat was mijn bedoeling.
Niet dus om te zeggen dat ik wegga.
Dit is dus niet Irri, maar denk ik wel zinvol om de gebruikers zelf eens aan het denken te zetten, dat er misschien meer respect voor elkaar moet komen??

Greetz,

Roel

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-01 00:45

Tsja, hieruit blijkt ook maar weer dat veel mensen niet echt lezen. Iedereen zegt dat ik weg ga.. NEE!!

Ik bedoel alleen te zeggen dat de mensen hier elkaar MOETEN RESPECTEREN en vooral in hun WAARDE laten.
Dus mensen niet negeren of afbekken. Ze bedoelen het vaak goed!
Dat bedoel ik hiermee!!
Maar goed, ik zwijg wel !!
Gaat er niet om of dit topic irri is, maar ik wil mensen wakker maken. Rekening houden met elkaar.
We zijn een grote club en dat moet gezellig zijn en blijven. Dat kan alleen maar als er normaal tegen elkaar gedaan wordt!!

Greetz,

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, Ashleytjuhh, ellen05, Evito_06, fleurtjeuh, gerlindie, Googlebot, GrapeshotBot, haffiefreak, IASCrawler, IndianSu, karlli, Ketly, Lalladidoo, lotte_dl, Maanon_, Marloes_92, MayoNeighs, mylittlejoy, sasja0705, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, valine, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers