Help!! Standpunt voor betoog gezocht!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Help!! Standpunt voor betoog gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 16:59

Wie kan mij aan een goed en actueel standpunt voor een betoog helpen, ik kom er echt niet uit en om nou alweer een CD of boek te bespreken in m'n betoog, is wel heel simpel!!

Alvast heel erg bedankt!!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:06

allochtonenspreiding... daarover heb ik m'n tentamen betoog gedaan paar maanden terug... eventueel kan ik je de beschouwing mailen, die staat op de comp. maar het betoog heb ik op school geschreven en heb ik dus niet hier

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:45

Yessy schreef:
allochtonenspreiding... daarover heb ik m'n tentamen betoog gedaan paar maanden terug... eventueel kan ik je de beschouwing mailen, die staat op de comp. maar het betoog heb ik op school geschreven en heb ik dus niet hier


Je hebt je betoog gedaan, maar kan de beschouwing e-mailen. Een beschouwing is iets heel anders dan een betoog Schijnheilig

Intergratie
Zinloos geweld
Leraren tekort

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:41

we moesten als proef-dingen een beschouwing over dat onderwerp (allochtonenspreiding) en een betoog over een ander onderwerp, en daarna als examenmateriaal een betoog over het ond waar we de (proef)beschouwing over hadden gedaan en andersom. het betoog over allochtonenspreiding is dus examenmateriaal en kan je op school komen bekijken, maar kan ik niet mee naar huis nemen. dus het zenden daarvan gaat wat moielijk Tong uitsteken

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:31

misschien kun je het wel doen over het laten plegen van abortus als het kind aan het sundroom van down lijdt. Of is dat niet meer zo actueel??