vragen over politie-opleiding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 15:40

Hoi! Wie doet dit, is dit van plan te doen of heeft dit al gedaan????
Ik ga het misschien ook doen, maar ik zou graag wat reacties horen over hoe het precies gaat enzo.
Mag je trouwens al met zo'n opleiding (allround) beginnen op je 17e?
THNX!!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:32

nee je mag pas beginnen als je 17 jaar en 7 maanden bent (dit slaat echt nergens op) ik wil zelf ook heel erg graag bij de politie maar ik ben te jong ik ben 15 als ik examen doe en 16 als ik naar de volgende school ga... dus ik ga eerst nog een andere opleiding doen.

je kan ook kijken op http://www.politie.nl

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:07

ik wilde dat dus een wwek geleden ook gaan doen, endaarna bereden politie, ik heb info op http://www.politie.nl
oplaten sturen.

suc6 er mee

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:20

ik wil dit ook gaan doen.Ik moet eerst ook een andere opleiding volgen,omdat ik met me 16de al van school ben.
En als ik eraan kan beginnen doe ik eerst die basisopleiding en dan ga ik naar de bereden politie.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 18:34

Dat wil ik dus ook worden of met honden. Hopen dat t lukt! Ik heb trouwens net gebeld, er is vanaf 2002 ook een soort brugklas waar je vanaf je 17e naar toe mag. Je doet dan een lagere opleiding en kan daarna (op je 18e) doorstromen naar de gewone opleiding. In die brugklas ga je ook al gelijk verdienen. Wel minder dan op je 18e natuurlijk.
Ik ga t trouwens proberen bij Denhaag omdat ik die kant op ga verhuizen....
Wel leuk dat nog meer mensen hier dat willen doen, misschien zien we elkaar nog wel een keer Lachen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:41

vrouwen mogen niet met honden werken in iedergeval geen speurhonden dat wou ik ook doen maar omdat als we ongesteld worden kan dat niet de honden ruiken dan alleen maar andere geuren en niet meer wat ze moeten ruiken

kreeg daarover een mail van de politie want ik wou daar info over hebben.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 18:53

hmmm....da's balen dan van die honden....maar eerst maar eens zien om zo ver te komen Lachen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:23

Ja ik kreeg echt dat mailtje ik wil graag met die honden op schipol werken maar je mag dat niet als vrouw. Ik weet niet van welk korps maar toen ik zo'n boekje opvroeg heb ik mijn vraag gesteld en daarop gaven ze me dat antwoord.

Ik zou het anders gewoon nog een keer vragen