Belspelletjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 13:59

Nu ik nog thuis ben, komen elke ochtend weer die belspelletjes langs op de televisie. Het is zo gigantisch ergerlijk dat ik er knettergek van wordt.
Ik hoor jullie denken, dan kijk je toch gewoon niet.
Helemaal gelijk in, ware het niet dat ze in elke pauze tussen de herhalingen van soapies komen en je dan niet zo snel wegzapt.

Voorbeeld: Wie speelde Katja Schuurma in GTST, Linda, Roos of Jessica?
Dan zegt ze: Nou mensen, ik ben een hele grote en trouwe fan van GTST, maar dit zou ik echt niet weten hoor!

Of twee plaatjes van een paard, 1 met drie benen en 1 met 4 benen. Dan zegt ze: Ik zou het wel heeeeel erg knap vinden als u het verschil ziet, ik zie het echt niet hoor!

Of we een stel domme kippen zijn zeg ..
En hup, duizenden mensen bellen weer voor 1,50 per gesprek. Moet je ook nog eens eerst de 10e beller zijn voor je in aanmerking komt om geselecteerd te worden Frusty . Ik heb het dus wel eens gedaan, maar toen ik dat laatste hoorde hield het snel op!

Ach, waar maak ik me druk om, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Heeft iemand hier wel eens wat mee gewonnen en heb je toen vaak moeten bellen?

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 14:06

Citaat:
Ik heb het dus wel eens gedaan, maar toen ik dat laatste hoorde hield het snel op!


Haha, je houdt het dus zelf in stand!
Als het niet meer werkt stoppen ze er wel mee, maar ja, al die mensen die erin trappen... }> Clown

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:03

Ik dus!
Ik blijf ook altijd kijken...dromend over wat je met al dat geld kan doen. Want stel nou dat... }>
En hup je hangt alweer aan de telefoon, ook nog 10e beller vaak. En dan blijft het stil Huilen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:08

Jaa ikke belde eerst heel veel, met de thuis telefoon. Ik dacht altijd, stel nou dat ik die 20.000.- win, nou dan kan ik wel een leuk ponytje van 10.000.- kopen en dan nog op een chique manege gaan staan... hmm.. heerlijk die gedachten. Schijnheilig
Maar nu heeft m'n moeder helaas die 0900 lijnen afgesloten! Boos!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:10

Idd gewoon die 0900 lijn afsluiten!!
ik vind het pure onzin!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:29

de meeste van die spelletjes zijn niet live wel die van rtl4 ofzo maar niet van de staatslotery dit word allemaal van te voren opgenomen mijn vader heeft daar in de buurt gewerkt en werden er dingen opgenomen die zaterdag te zien waren zo zijn er nog meer van die speletjes

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:14

Net wat samantha5 zegt, het is niet live en je belt dus gewoon voor niks. Ik heb ook wel eens gebelt, maar ik ben er nu ook maar gekapt.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:21

Hoorde inderdad dat dat bellen niet live was, dat is toch oplichterij!!! Ik was echt beledigd toen ik dat hoorde. Hoe kunnen ze nou eerlijk iemand laten winnen... Of zouden ze helemaal niets uitkeren...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 10:49

ik denk dat het gewoon mensen zijn van de studie dus dan keren ze het gewoon niet uit

Daar kan ik echt boos om worden hoor Boos! het is gewoon oplichtery moet je nagaan dat er 100 mensen belen per vraag. dat is dus 150 gulden nou dat verdienen ze dus wel snel

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:27

ik denk dat er wel meer mensen bellen per vraag hoor, veel meer.... veel naieve mensen in Nederland, vergis je niet.... hahahaha......

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 13:04

was alleen even een voorbeeld Tong uitsteken

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 17:15

de buurjongen van een vriedin van me, heeft wel ooit gewonnen, maar das al langer geleden....
ach misschien hebben wij niet zo veel geluk...
valt het jullie ook op dat de mensen die bij bijvoorbeeld de postcode loterij winnen, een bedrag van 10 miljoen ofzo, altijd oud zijn......????
Die oudjes van 80 winnen gewoon miljoenen..... elke keer opnieuw... ach die zullen wel al 60 jaar meespelen ofzo....

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 10:43

ja ik wordt er ook helemaal knetter van en precies wat je zei Puma ze denken dat je gewoon lomp bent
slaat echt nergens op
van mij mag het van de tv af