zielige Lukkie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 16:32

vandaag was ik aan het spelen met mijn kat. Ik gooi steeds een stiekje weg wat hij dan apporteerd. Maar nu rende hij knoerthard tegen het bed op. Beetje inschattingsfout. Hij is toen onder de bank gaan liggen en ik kon hem roepen en lokken met brokjes maar hij kwam nietmeer.

een half uur later kwam ie er dan eindelijk onderuit. Toen ik weer een elastiekje wegschoot rende hij meteen weer onder de bank. Oei, heeft ie nu een trauma?

nou ja het is wel zielig voor hem.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 16:48

hihi ik heb hem ook hartstikke hard uitgelachen. maar pas nadat ik wist of alles 0k was. Die kat van mij is totaal gestoord.

Vraag maar aan karin. Die dacht ook even dat ze rustig op de bank kon zitten. *LOL*

Maar ben wel helemaal weg van Lukkie en vind het ook best wel zielig voor hem. Hij keek mij trouwens ook boos aan en dat terwijl ik 2 kamers ver bij hem vandaan zat.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 13:02

Een kat heeft geen baas maar personeel. Dat vind Lukkie in ieder geval.

Hij krijgt bovendien alles open. De koelkast, kasten*zucht* ik moet de koelkast gewoon barricaderen anders is al mijn sla eruit. jawel je leest het goed. Die kat van mij vreet eerst de sla op. gisteren had ie wat van mijn wortelsalade te pakken. En lekker dat ie dat vond.


van de pizza haalt ie de ananas weg en niet de kaas of salami. Hoezo gestoord?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, juval, Lalidan, Lau07, Nescio18, ryukapple, Telpeva, VinandoW, YandexBot en 157 bezoekers