Ik ben verliefd... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurake

Berichten: 81
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: wetteren city!!! België

Ik ben verliefd... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 22:07

Hoi,

Aangezien ik nog steeds niet aangemeld ben op jeugdhonk plaats ik het ff hier. Tong uitsteken

Zoals de titel al zegt ben ik verliefd... Niet zomaar verliefd. Ik ben al 2 jaar verliefd. Ondertussen Heb ik nogal eens een jongen leuk gevonden. Maar dit is niet zomaar iets...

Iedereen kent hem op school. Geen machotype maar wel de allermooiste jongen van de wereld. Prachtig bruine haren wat ietsje over zijn ogen zodat hij die er altyd uitzwiert op de sexiest mogelijke manier. Hij heeft diepdonker bruine ogen en een prachtige lach. (net zoals zijn jongere broer trouwens Schijnheilig ) Er is slechts 1 (mss wel meer) probleempje. Hij zit in zn laatste jaar, de 6des dus, en ik nog maar in de 3des. Hij is al bijna volwassen, ik nog een kind.

Vrijdagavond ben ik naar de 100dagenfuif geweest. Heb ik de hele tijd op de dansvloer gestaan, lekker dicht bij hem. Zo moet ie me wel opgemerkt hebben Knipoog. Om een uur of 1 draaiden ze zo'n echte plakkerd. Zijn vrienden stonden wat met elkaar te dansen (hij heeft wel erg veel met zijn vrienden gedanst Verward) en hij stond er zo megazielig bij, zo ff naar de grond te kijken. Dan weer op. En ik stond er achter van pleeese, ik wil danseeen!! Maarjah, ik ben nu eenmaal niet iemand die zo'n zeg maar vreemde jongen ga vastpakken om te dansen en zeker niet iemand die zoveel groter is dan mij. Nou, zo groot is hij niet hoor, ik ben gewoon klein Haha! . Toen ik hem iets wou vragen, ik moest hem nl de groetjes doen van iemand die hij lang niet gezien heeft Schijnheilig, was ie plots verdwenen. Nu is het al zondag en heb ik nog steeds niet met hem gedanst. (Wel 1x met zijn vriend die ons passeerde maar dat doet er niet toe héh) En ik mag van men ouders niet naar de fuif volgende week waar hij mss ook gaat zijn.

Als ik hem zie op school voel ik me echt zo "wauwie". Echt, zijn lach en zijn manier van doen, en zijn alles... dat maakt me tot over mijn oren verliefd.

Alleen weet ik echt niet wat te doen. Ik heb al geprobeerd van hem te vergeten omdat het toch nooit iets zal worden. Over enkele maanden is ie van school (tenzij hij blijft zitten maar dat zal natuurlijk niet) . Maar ik krijg hem echt niet uit mijn hoofd. En als die meiden uit de 4des bij hem gaan en ermee dansen of lachen of babbelen wordt ik helemaal jaloers. Mss hebben jullie nog tips. Mss kan ik voor de broer gaan Tong uitsteken .

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:10

Wat betreft dat "hij is al bijna volwassen" kan ik je gerust stellen...

Ik zit doe nu een studie waar ik met gastjes zit die net van het secundair komen (ben zelf 20,5) en màn wat zijn die kinderachtig! Lips are sealed

Ben je natuurlijk niet zooo veel mee, sorry Knipoog

Wellicht komt er nog wel eens een fuif waar jullie beiden zullen zijn?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:15

ga eens wat met hem praten enzo.
en vraag zijn msn en dan kan je vragen of hij misschien een keer met je nar de bios wilt of uit eten ofzo.
als je geen stappen ondereneemt kom je er nooit achter

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:24

hmm vervelend he Knipoog?? tja ik ben ook een schijtebak als het erop aankomt maar ik zou via via zijn msn vragen en of je doet brutaal en zegt: hoi ik zga je laatst en ik vond je wel een lekker ding..
of je pakt het subtiel aan en zegt: hoi ik heb je msn van ...(iemand die hij kent)
en tja wat een doos ben je he Knipoog dit was JE kans om met hem te dansen.. dan hoef je neit gelijk vrijuit te gaan maar schuifelen kan toch wel Verward
gewoon je over die stap heen zetten (hem vragen ) en als hij je leuk vind dan vraagt ie je msn ofzo en als ie je niet leuk vind dan hoor je dat gelijk want dan wil hij niet met je dansen Knipoog