Allergie na het laten zetten van Tattoo???????????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:59

In sommige kleuren zit nikkel. Het kan zijn dat je een lichte nikkel allergie hebt. Als dat zo is ben je niet blij!! Dis is dan voor de eerst komende jaren blijvend.
Ik heb me erg goed er over laten voorlichten omdat ik een zware nikkelallergie heb.
Mocht het zo zijn dat dit bij jou het geval is, zou ik snel een afspraak maken met de huisarts.
Succes!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:02

Vooral in de kleur rood zit een hoop nikkel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:09

Pellie schreef:
ik heb ook een nikkel allergie maar geen last met mijn tattoo's gehad, ook de rode stukjes niet.

ik heb echt geen idee Alie, even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen? Zit het op de tattoo? Of er ook omheen? Jeukt het? Zit er vocht in?


Niet in alle soorten inkt zit nikkel. Het is ook puur verschil per merk. Maar mij is toen afgeraden kleur te nemen. Ik heb een dusdanige nikkel allergie dat ik al reageer op de zeer minimale aanwezigheid van nikkel in chirurgisch staal. Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloodymary, ComscoreBot, Cubone, dust, ElsbethG, GoogleAdsense, Googlebot, IzAw, Jintexx, MariskadeJ, Mars, miamivice, Myka, ogidni, Pieke_Gwen, purny, santaju en 221 bezoekers