Alweer een gevaarlijk virus!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 23:47


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 00:52

Net ook McAfee bijgewerkt.
Leuk en aardig, en vervolgens wou m'n computer niet meer opstarten Frusty Frusty
Even een computervriend gebeld en die heeft me telefonisch geholpen om de hele boel er af te halen (Windows in veilige modus ziet er echt weird uit!), weer er op te zetten, een of andere update/upgrade te installeren (hij heeft de benodigde nummers daarvoor.....) en nu doet 'ie het weer. pfffffff ben er een hele tijd zoet mee geweest.
Ik kan best wel wat, maar als je scherm na het opstarten gewoon gelijk zwart wordt en nergens meer op reageert weet ik het ook niet zo goed meer..... Frusty

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 00:58

alles gecovered!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 15:20

McAfee is een programma dat wel alle op de achtergrond werkende dingen niet kan hebben als je em gaat installeren.Krijg je soms een punthoofd van !
Nu doet ie het gelukkig alleen nu weer een foutmelding Kernell32.dll Verward
FIjn voor jou Margreet dat er iemand bij jou in de buurt je zo kan helpen,heb ik niet Verdrietig
Dus ik hou mijn *fingers crossed*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 15:25

Ik gebruik Inoculate IT Personal Edition, op aanraden van de afdeling Automatisering van een vroegere werkgever. Ben er erg tevreden over, IPE heeft me ook geholpen om het BadTrans-virus te verwijderen.