Mijn toch nog leuke verjaardag... ben verwend!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Mijn toch nog leuke verjaardag... ben verwend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 12:38

Hai everybody!!!
Weer even een berichtje van mij tijdens mijn stage! Ten eerste: IK MIS JULLIE EN BOKT VRESELIJK!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Dit is echt heel erg, ik merk nu wel dat ik echt verslaafd ben hihi Haha! . Maar ik ben gewoon streng voor mezelf: ik bok echt niet!!! Ik lees alleen mijn pbtjes (hint: meer, meer, meer!) en ik heb net even het Lunteren Boktmeetingforum bijgelezen. Verder post ik sporadisch een bericht ( over Jurga's koliek en nu deze) en lees ik in het weekend even de reacties op mijn eigen berichten! Verder zorg ik dat ik in geen enkel forum terecht kom....want dan kom ik er ook echt niet meer weg. Haha! Maar oei wat trekt mijn muis toch steeds aan mijn hand, moet hem bijna vastleggen! Knipoog Maar ik ben nu op twee van de vijf weken. Nog drie te gaan en dan heerlijk bijbokken in mijn vakantie, kan bijna niet wachten! Party!!
Maaarrrr...hoe is het met me??? Zal ik ook even een klein tussenstandje van geven:
Het gaat goed. Stage loopt lekker, is gezellig, leuke mensen en het werken met de dieren is geweldig. (af en toe wel slopend.... Extreme duivel )Ik wordt strontziek van de NS, ofcourse hoe kan het ook anders. Ben in twee weken vier keer gestrand.... Weet ik hoeveel vertraging opgelopen en donderdag had mijn fiets een lekke band dus stond ik daar weer mee op het station. Boos! SuperJurga gaat ook wel lekker, ondanks de weinige tijd dat ik voor haar heb. Ik had woensdag wedstrijd en ik heb maar liefst VIER winstpunten behaald en zit nu dus op B+13! Party!! Party!! Party!! De jury jureerde achterlijk hoog voor alle duidelijkheid, ik had zelf gehoopt op één puntje. Pling Maar goed, ik hoop vandaag na twee weken Harald nog even te kunnen rijden. Ik zie wel of het lukt. Verder ben ik door een giga ruzie met mijn vader bijna SuperJurga kwijt geweest, dat was een hele grote dip. Ben ik weer bovenop trouwens, het is gelukkig weer goed. Hij moet er toch een keer achter komen dat ik geen twaalf meer ben. Knipoog Ehm...de bouwtekening is eindelijk goedgekeurd door de gemeente, dus het verhuizen gaat nu dichterbij komen!!! Lovers Tja, wat nog meer? Nou ja, echt ALLE verhalen komen uitgebreid aan bod als ik terugben over drie weken... (jullie kennen mijn lange verhalen haha, bereid je maar vast voor! Knipoog )

Nu dan ten tweede: Ik ben a.s. vrijdag, 7 december jarig. Ik ben dus megadruk met stagelopen en reizen en mijn paardje. Ik was dus van plan mijn verjaardag niet te vieren. Gewoon geen tijd voor, want in het weekend ben ik ook megadruk. (Daarom ga ik na het op OK drukken van dit bericht snel weer wat nuttigs doen. Tong uitsteken ) Maar goed.....dat zou dus inhouden dat ik helemaal niks aan mijn verjaardag zou doen, naast de bezoeken van familie haha. Haha! Maar goed, daar baalde ik wel van, want ik word maar één keer in mijn leven 19! Clown Dus had ik bedacht dat ik hier maar voor mezelf een kaartjesactie op zou zetten, dus bij deze: Wil iedereen mij alstjeblieft een verjaardagskaartje sturen?????? Haha! Ik vind het altijd erg leuk om kaartjes te krijgen met mijn verjaardag, probleem is dat ik ze bijna nooit krijg Boos! . Dus: please!!!!! *LOL* Stuur mij een kaartje, zodat ik me op mijn verjaardag toch nog een beetje jarig voel dit jaar!!! Party!! Party!! Het is toch gewoon om te huilen dat ik op de dag dat er een kadootje achter mijn naam staat op Bokt, niet eens lekker kan bokken????? Boos! Grrrrrrr... Niet funny! Extreme duivel Dus: ik wil graag Bokt per kaart op mijn verjaardag haha. Als het niet via de compu kan.... en dan ook allemaal nog pb-en hoor!!! Knipoog
Ik heb toch besloten om nog een beetje aan mijn verjaardag te doen en heb zaterdagavond nog mijn vriendinnen uitgenodigd... (anders mis ik de cadeautjes gnagna) Knipoog Maar dat is dus niet echt op mijn verjaardag, dus ik hoop dat ik als ik erg moe weer terugkom van het station...er een berg post ligt... *LOL* *LOL* *LOL* Kan ik toch nog een beetje jarig zijn op vrijdag 7 december!!!

Voor mijn adres: stuur Steef een pbtje!!!
Thanks Steef!
_________________
I want to be a hunter again,
want to see the world alone again
to take a chance on life again,
so let me go.... * Dido *

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-12-02 12:30 ]</font>
Laatst bijgewerkt door Jurga op 14-12-01 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 23:08

Steef, je zorgt maar dat je eraan denkt!!!! Haha!
Katrien: ik ben geen zieligerd... Huilen
Bettine: ik begin 7 januari in Veenendaal! Party!!

Kaartjes please!!!!! Haha! Haha! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 13:38

Ik weet het, maar kon ff niet anders met het adres op Bokt. Nu heeft Steef aangeboden mensen mijn adres te pb-en. Thanks Steef Lovers !
Maartje: goed zo en nu wel onthouden hè? Ik ben al vergeten een kaartje te kopen haha, maar gezien de NS zoveel vertraging heeft.... Haha! kan ik makkelijk de boeken/tijdschriftenshop ff inlopen gnagna. Enneuh, bedankt voor de felicitaties!
Ingrid: wel doen hoor!!!! *LOL*
Esmee: Ik kan niet wachten haha. Knipoog
tallie: TOT ZATERDAG!!!!!! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 20:35

Hihi, die Sjimmy! Dat vind ik wel een erg goed idee btw hahaha. Haha! Ik heb echt zin in zaterdag Sjim!!! Clown Jur en Harald zijn al voorbereid hoor Knipoog !

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:45

Sjimmy, tallie komt niet overdag maar 's avonds.
En chan, zie maar hoe laat jullie komen. (sorrie, weer pb-bericht hihi) Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 22:06

Yippee, het eerste kaartje is on the way to my mailbox gnagna! Lief hoor, ben benieuwd, erg veel dank-je-wels!!! Haha!
Ja Esmee, ik ben erg benieuwd haha. Clown Zie je met de kerst!!!! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 22:29

Is okay hoor Ingrid....moet ik wel weten wanneer je jarig bent en het dan in mijn agenda zetten...
Als jullie me nou allemaal morgen een birthday-visit in the Zoo komen bezorgen morgen.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 00:04

Haai allemaal!
Nog maar even een korte tussentijdupdate van mijn verjaardag. Ik ben echt verwend... Wat ik o.a. gehad heb:
Onderbandages, bordeauxrode peesbeschremers en strijklappen, twee reflecterende beenbeschermers, witte kunstlederen handschoentjes, een veulenhalster van Sjimmy hihi, een veulenhalster dat ik zelf al gekocht had en nu gehad met eentje bijpassend voor SuperJurga, twee halstertouwen, geruite ruitersokken (jaaa, heb ze gevonden Kaar! Lachen ), Longeren met lammert Haanstra, verder een partylight, een kussentje waar een waxine lichtje in kan staan en twee waxinelichthoudertjes in de kleur van mijn nieuwe kamer *glim*, een luchtje, een waardebon van de ruitersportzaak (dat wordt een nieuw bit nu ik mijn sperriem terug heb hihi), een luchtje *snuffel* enneuh.... wat nog meer? Nog wat geld en kaartjes Knipoog . Ik houd het er maar even op dat dat het was.... voel me weer heel heftig met al mijn nieuwe spulletjes voor Jurres! Lovers
Nog één week te gaan, ik heb geen barst zin meer en ik ben kapot. Zegt dat genoeg? Kiss Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Corien_, Lithya, purny, YandexBot en 158 bezoekers