Kan dit? Mensen die een rijbewijs hebben, kijk even!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 21:56

Ik wil graag morgen op voor theorie voor de auto.
Ik heb geen afspraak, maar is het mogelijk om daar heen te gaan en als er dan iemand uitvalt, dat ik dan kan? Of doen ze dat niet? Ik heb telkens met oefenen maar 3 fouten, dus ik denk dat het me wel zou lukken.

En weet iemand toevallig waar precies in Doetinchem de kruisberg is? Waar ze die theorie- examens afleggen?

Ik hoop snel op een antwoord, want ik wil morgen graag op!

Groetjes!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 22:03

hier in Arnhem kan je zeker gewoon naar het cbr toegaan! Doen heel veel mensen. Je wordt dan reserve gezet, en vijf minuten voor het examen begint hoor je dan of er plaats is. Je moet wel een beetje op tijd komen want als er al tien mensen voor jou zijn heb je weinig kans.

Succes in ieder geval!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 22:05

Hey bedankt!

Nou dan weet ik dat ik in ieder geval niet helemaal voor niets ga, ik zorg dat ik daar om kwart voor 10 ben, om half 11 begint het examen, om 9 uur ook al 1, maar dat red ik niet. Dan ben ik toch wel ruim op tijd denk ik. Nu moet ik alleen nog even uitzoeken waar de Kruisberg ligt, want ik weet het wel ongeveer, maar als ik eerst nog moet zoeken, dan kom ik misschien te laat! Dus als iemand weet hoe je bij de Kruisberg in Doetinchem moet komen.... wil je het dan even laten weten?!

Bedankt!

Doei!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:45

Toevallig heb ik hier net het Shell Stratenboek naast me liggen. Bedoel je de Kruisbergseweg, bij de strafinrichting? Die ligt aan de noordkant van Doetinchem, aan de weg naar Hengelo (Gld.) en Vorden (de N316). Van Netterden uit rijd je dus naar het noorden, dan dwars door Doetinchem heen en je volgt de borden naar Vorden. Kan niet missen! Er gaat vast wel een bus, of anders zet iemand je daar af toch?

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-12-05 22:47 ]</font>

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:09

Je hebt wel kans dat diegene die er het eerste examen niet meer in konden, nu het tweede dan ook al voor je staan... Soms heb je mazzel, soms wacht je de hele dag voor niets...

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 22:57

Hai hai!

Ik kwam aan de beurt! Ik zat op stoel 45, ik was de laatste reserve die naar binnen mocht! Ik had 2 foutjes!!!!!! Dus geslaagd! Was de eerste keer!
Nu nog praktijk, dat doe ik eind januarie!

Doei!

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 23:18

de kruisberg zit bij de gevangenis.er zit een cafe/restaurant tegen over de bajes daar worden de examens afgenomen.tenminste bij mijn broer wel

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 23:26

Gefeliciteerd hoor!!!
Nu nog de praktijk......

Heerlijk als je het rijbewijs hebt hoor.
Even gauw naar mijn paardje crossen n het donker.
Deed ik op de fiets echt niet, maar met de auto is het geen probleem.