tips voor een betaalbaar weekendje weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23898
Geregistreerd: 22-10-01

tips voor een betaalbaar weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 16:00

Mijn vriend en ik willen met het paasweekend lekker een paar daagjes er tussen uit. Omdat we allebei studenten zijn (;)) moet het wel een beetjte betaalbaar blijven. Heeft iemand leuke tips? Misschien ergens een leuk hotelletje ofzo. We wonen zelf in Arnhem, dus daar moet het niet zijn. Ik zat te denken aan Maastricht ofzo.....alle leuke tips zijn welkom!



manzano

Berichten: 23898
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 16:31

LiSSy schreef:
ik ga binnekort naar landall greenparks... met een aantal klasgenoten (6 stuks inclusief mij) we zijn maar 35 euro pp kwijt. misschien ook wel leuk om dat met z'n 2en te doen

we zijn laatst ook bij center parks geweest. Dat was heel leuk. Hij was laatst een avondje bij landall en vond daar niks aan. Maar ja, hij gaat elk jaar naar cp en landal is veel minder luxe zeg maar. Maar dank je voor de tip.

manzano

Berichten: 23898
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 16:35

LiSSy schreef:
landall is idd minder luxe, maar daar zouden wij 65 euro pp moeten betalen. scheelt wel 30 euro's per persoon Knipoog


Ja ik weet er alles van Knipoog. Zij moesten voor CP 100 euro betalen voor het weekend (incl. 1 avond eten dan). Ik vond het teveel dus ging niet mee. Maar ze hadden een regel voor een kratje bier kon je avond langskomen. Dit werden er 2 want het was heel gezellig. Kratje bier heb ik nooit hoeven betalen dus ik zat er helemaal gratis Haha! OK dan! (wel eten en drinken daar moeten betalen natuurlijk)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Esther, friendly, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, Mamarleen, Miriam91, Rooss_24, Traiectum, WendyShet, xPearl en 151 bezoekers