8850

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 16:59

Ik hoorde van mensen die hadden de nokia 8850 al 2e hands gekocht!
Heeft iemand hem hier, en hoe is ie in de omgang? Haha! Vertel ff wat jullie ervan vinden! Issie trouwens zwaar?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 12:09

ik heb hem gehad en hem snel weer weg gedaan...
hij is niet degelijk, heb hem een keer laten vallen, en pats 275,- reparatiekosten. dan had en ik vele met mij: als je aan het bellen was, werd het scherm gloeiend heet, en heel je oor was warm, ik dacht dat het aan mij lag, maar meerdere hadden dat, ik raad hem je af. But thats my opinion !

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 12:11

Ik had hem ook en als je lang belt wordt hij inderdaad heel warm Boos!
Enne bij mij deed het beeldscherm het niet meer.
Ik ging naar de winkel en ze vertelden me daar dat dat heel gewoon was bij die dingen.
ik heb nu een siemens C45 en die is echt ideaal.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 14:22

Nou ik heb hem zelf ook en ikvind het een leuk telefoontje.Leuke uitstraling en zeer klein.Nadelen hangen er wel aan het bij nokia zo bekende displayprobleel bij deze nokia is niet onbekend bij de 8850.Had het zelf ook maar dit is zeer makelijk op te lossen.Toetsel opendraaienmet een Torx display verwijderen en gewoon even een nieuw displayrubbertje plaatsen.Helaas is die van mij ook al meerdere keren gevallen,in de kroeg,tijdens fietsen enz.Maar ik moet zeggen dat ik over het geheel welzeer tevreden ben.Het warm worden van deze toestellen is al verholpen geloof ik.Let er wel alleen op dat je een legale koopt en geen illegale.Een goeie legale kost op dit moment ongeveer rond de 600 gulden.Let wel als je ereen koopt dat het display goed is,imeinummer klopt,en vooraldat het geen omgebouwde 8210 is want die zie je tegenwoordig ook veel.Deze zijn te herkennen aan andere displayverlichting,geen nokiamerkje op de bovenkant en achterkant. Veel succes met je keuze