Argggggggg, mannen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:13

gouda schreef:
[ Ik zie mijn vriend soms ook alleen in het weekend en hij houd niet van bellen. Hij zegt dan iedere zoiets van ik bel alleen als ik wat door wil geven of als er wat belangrijkst is. Grr mannen ik wel ook wel eens gewoon lekker slap ouwehoeren alleen om zijn stem te horen. .
[/quote]

Dat is inderdaad weer een typische manneneigenschap die ik dus ook weer bezit. Ik kan ze in deze dan ook helemaal begrijpen! Haha!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:13

Mannen Je kan beter kippen houden Haha!

Ik ken alleen maar mannen die geen telefoon'skills' hebben Tong uitsteken Hoezo zwakkere geslacht, 'wij' zijn daar heel goed in.

Misschien is het volgende keer handiger om een vast tijdstip af te spreken? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent..

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:49

en als hij nou belt, doe dan niet te blij, maar zeg gewoon effe tegen hem, sorry schat heb nu even geen tijd, bel me over een uurtje maar weer

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:59

haha ja das een goede droppie_18

Ik vind dat hij op zijn minst toch wel had kunnen zeggen waar hij uithangt en welke dag hij dan WEL belt. Ik zou hier dus ook echt niet tegen kunnen!
Ik ben er ook zo eentje die maar blijft smsen naar hem en dan maar afwachten maar dat heb ik nu wel afgeleerd. De mannen moeten maar achter mij aanjagen Haha!
Gelukkig heb ik nu een vriendje die wel veel aandacht aan me besteed.

Heel veel succes ermee.

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 13:47

Kippen hebben we al Tong uitsteken

Maar meneer heeft gebeld; vrijdag toen ik bij m'n oma was... Hij was te ziek om te bellen. Vond ik niet echt een top excuus.

Maar kwam net thuis van m'n paardje. En toen lag er een hele grote envelop... Mail Met mijn naam erop Hyper! En er zat een hele grote kaart in! Met daarop sorry dat ik niet eerder gebeld had, en dat we 2 week met elkaar hadden. Lovers

Nou ja, hij is vergeven, en ik ben weer helemaal happy OK dan!

(hij zou me vandaag ook nog ff bellen...)

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:39

Toen ik nog in Deurne zat, was ik wel blij met een belgraag vriendje hoor... Als ik even genoeg had van alles belde ik even met hem, miste ik hem wel ontzettend, daar niet van, maar het was heerlijk om even slap te ouweho eren met hem...! Terwijl ik zelf veel meer een sms-er dan een beller ben...

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 17:41

smsen is ook veel makkelijker, ben nu alleen een beetje door m'n btg heen, en hij heeft z'n mobiel niet... Hij is hier btw net geweest Haha!