Jippie toch gebroken pootje.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Jippie toch gebroken pootje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 11:23

Update van mijn vorige topic: [AM] Jippie's (konijntje) pootje is lam.

Gisteravond toch maar weer naar de da gegaan met mijn konijntje jippie ze was van de pijnstiller af en zag geen verbetering (eerder verslechtering). Er was een andere da en die zij duidelijk gebroken bovenin en we kunnen niets doen. Dus nu rust (alleen in klein hokje) en afwachten. Nu zitten muppie en jippie apart dus en helemaal gefrustreerd Verdrietig . Muppet probeerd heel de tijd het trappetje naar boven op te gaan maar deze heb ikgeblokkeerd met een plankje en steen.

Heeft iemand ervaringen en tips?

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:02

Geen ervaring en ook geen tips.

Wel heel veel sterkte met je konijntje!! Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:15

dank je vind het heel zielig Verdrietig . Vooral omdat ik de afgelopen week haar iedere keer gepeinigd heb omdat mij verteld was dat het een slechts een spierverreking was. Die da vertelde mij toen dat het niet gebroken was. Dus heb haar iedere dag 2 x letterlijk uit haar hok geduwd in een kattenmantje om pijnstiller te geven onder dwang. Moesten haar met zijn 2en vastpakken om het spuitje te geven en nu weet ik waarom Verdrietig

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:20

Jeetje wat zielig, maar bedenk wel dat jij hier niets aan kan doen Ach gut
Als ik het goed begrijp zitten ze in twee kooien? Misschien kun je ze naast elkaar zetten, zodat ze elkaar wel kunnen zien, maar niet kunnen bezeren. Heel veel succes ermee OK dan!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:28

agossie wat sneu voor je konijn.....heel veel sterkte, ik hoop dat het gauw beter is.
ik vind de titel wel appart, maar toen ik het las begreep ik pas dat je Konijn Jippie heet.....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:31

ik heb een hok met een trappetje erin zodat ze beneden op de tegels kunnen zitten en daar heb ik als extratje nog een megaren aangebouwd. Nu heb ik jippie bovenin zitten en het trappetje dichtgemaakt zodat ze niet naar beneden kan naar muppet die zit nu onderin en kan overdag de ren gewoon in. Hij was heel de nacht bezig het trappetje op te rennen en te beuken tegen het plankje. Zielig hoor vanmorgen deed hij het niet dus hoop dat hij zich er bij neer legt. Helaas kunnen ze elkaar de komende 3 weken (als het goed gaat anders moet ze ingeslapen en ze is nog geeneens 1) niet zien of langer.....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:50

juval schreef:
agossie wat sneu voor je konijn.....heel veel sterkte, ik hoop dat het gauw beter is.
ik vind de titel wel appart, maar toen ik het las begreep ik pas dat je Konijn Jippie heet.....


Ja idd nu ik de titel lees wat een blooper Bloos!