Aaaaargh camera gekocht, klotesysteem :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Aaaaargh camera gekocht, klotesysteem :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 21:06

Nou wat zijn de camera makers toch slim Boos!
Heb een nieuwe camera gekocht, een trust 950 powerc@m zoom... Geen geweldig ding maar kan toch 6.6 megapixels halen.
Nou heb ik wat proeffoto's gemaakt, die waren niet geweldig overtuigend, logisch die heb ik zomaar in het wild geschoten.
Vannochtend op de pc gezet, camera meegenomen naar me bijrijdpaardje.
Wil ik ze thuis erop zetten, werkt he niet meer.
Erg leuk bedacht van trust, je kan maar een keer proefkijken en daarna mag je je gaan aanmeldenen registreren en bla , maar als ik dat doe zit er natuurlijk geen garantie meer op, mocht de kwaliteit me binnen 16 dagen toch niet bevallen(lijkt mij zo...).
Nou ga ik hem terug brengen naar de kijkshop, maar ben toch enorm geïrriteerd, want er zitten hele leuke foto's op. En de kwaliteit zal ook wel goed zijn wat er zitten een hoop megapixels op, dus begin ik weer te twijfelen.

Aaaaaargh rotcamera, zal ik hem terug brenegn of de gok wagen???

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:44

6.6 megapixel en toch geen goede foto's?
En dat proefkijken? Heel erg vaag hoor.

Ik heb een Ricoh en die bevalt goed. Is al weer een paar jaartjes oud, 2.2 megapixel, maar die maakt goede foto's.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:15

Ik zou m terug brengen, trust staat geloof ik ook niet zo goed bekend.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:27

Ik zou dit soort dingen hoe dan ook niet bij de Kijkshop kopen maar bij een fotograaf. Is er dan iets mis, kan je ermee terug en een goede zaak kijkt gewoon naar wat er fout is en besluit dan wat daarmee te doen. Kijkshop verleent geen enkele service.

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:29

Als je naar www.kieskeurig.nl gaat kun je reviews bekijken van oa. trust gebruikers. Misschien heb je daar meer aan omdat de mensen daar uit ervaring spreken.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 22:48

trust is idd geen wereldmerk, heb al eerder een slechte camera van gehad(ook teruggebracht), dacht dat het nu mee zou vallen.
Kwaliteit is ook heel goed, maar ga hem morgen toch terugbrengen denk ik en een ebtere kopen!!!

Iemand nog suggesties voor een camera

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:51

Oei oei... Ik ben zowel over Trust (zeeeeeeeer slechte ervaringen mee, met meerdere producten) als over de Kijkshop (heb er gewerkt) niet te spreken...

Ding terugbrengen en je geld aan een wat minder "goeie" camera besteden... Een dikke 3 megapixels is al voldoende om een aardige kwaliteit foto's te maken. Geef dat geld dan uit aan een camera met minder pixels, maar dan wel 1 doe het doet... En geen Kijkshop-camera