Wat zouden jullie doen?? Survivalkamp en enkel..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Wat zouden jullie doen?? Survivalkamp en enkel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:36

Okeey, heb ik weer.. Ik heb al ruim 2 jaar heel erg problemen met mijn linkerenkel, voornamelijk mijn achillespees.. Na 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, loop ik sinds een half jaar bij een orthopeet en in het ziekenhuis.. MRI, foto's echo's, alles heb ik al gehad. Leverde weinig op, ze weten opnieuw niet wat ze met me aanmoeten. Heel irritant, maar goed. Ik moet 15 maart naar een nieuwe arts om te kijken of hij een oplossing heeft..

Maar goed, ik ga dus in de week van 10 t/m 14 maart 5 dagen weg met school, op survival in de Ardennen.. Veel zin in, we hebben een leuke klas en ik weet zeker dat het gezellig wordt.. Maar goed, die rot-enkel.. Hoe meer ik hem belast, hoe meer pijn het doet.. Vaak gaat die pijn samen met misselijkheid en duizeligheid, niet eten, enz.. Het gaat nu al niet echt lekker, ik gym al vanaf oktober niet meer mee en meer dan 1 uur paardrijden in de week gaat ook niet..

Dusja, allemaal leuk en aardig zo'n survival, maar kan ik wel meegaan?? Ik heb weinig zin daar de hele week als "zieke" aan de kant te zitten en te kijken.. Nou ben ik helemaal geen held, maar meedoen lijkt me erg leuk!!

Dit is trouwens het programma:
*Kompaslopen
*Klettersteigen
*Tokkelen
*Touwbruggen
*Boogschieten
*Abseilen
*Bruggen
*Grotten
*Vlotvaren
*Mountainboken
*Junglebrug

Behoorlijk pittig dus.. En àls ik mee zou gaan, kan ik de weken erna zeker niks doen.. Dan zit de kans er zelfs in dat ik Jessica nauwelijks zelf kan doen.. Pff.. Wat lijkt jullie het handigst?? Wat zouden jullie doen??

Bedankt voor het lezen, ik moest het ook even kwijt (Misschien een beetje aanstellerig, maar ik baal er behoorlijk van.. Rot-enkel altijd maar..)

Kus, Linda

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:43

Ja, het vervelendste is nog dat we heel veel moeten lopen..

"Om de kosten zo laag mogelijk te houden, blijft de bus niet in de Ardennen; de leerlingen moeten per dag dus een behoorlijk eind lopen.."

Maar ik wil zo graag!! Pff.. het enige echt leuke op school is altijd de projectweek en het is de eerste keer dat we met onze klas weggaan..

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 17:04

Dat is wel zeker.. Knipoog
En leuke mensen mee?? Zeker wel Lachen !!
Alleen de begeleiding..
Kooij, Te Beest, Den Hoed en Peereboom.. Verward

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 17:18

Als ik dit zo hoor, denk ik inderdaad dat het beter is.. Maarja.. Moeilijk, moeilijk, moeilijk!!
En dan ook nog iedereen die zegt dat ik wel mee moet..

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 22:14

Sterker nog, ik moet thuisblijven..
Zowel mijn vader als mijn arts als ik zelf zien het niet zitten (mams is neutraal Knipoog )
Ik wil ontzettend graag, want het wordt supergezellig, dat weet ik zeker, maar helaas, het zit er niet in..
Maybe is dit wel beter Lachen
Alleen wie weet wat ik nou moet doen in die week.. Verward Knipoog

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 9 bezoekers