Zijn er politiemensen aanwezig?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Zijn er politiemensen aanwezig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 14:52

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan. Eentje met uidagingen en werkelijk inhoud. Ik ben dat hele bureaubaan gebeuren goed zat.
Nu heb ik me aangemeld voor de duale opleiding tot Generalist (all-round politiemedewerker) bij Politie Amsterdam/Amstelland.
Dat klinkt perfect. Ga wel in salaris omlaag, zwaar omlaag. Maar dit is een kans die ik niet kan laten lopen. Als ik hiernaast mijn kleinschalige pensionstalling aan het lopen krijg moet ik er van rond kunnen komen.

Mijn vraag is; weet iemand meer over de selectieprocedure uit eigen ervaring? Wat houden al die tests in? En dan voornamelijk de sporttest.
Want ik vrees vooral voor die laatste. Mijn conditie is bagger, en zo kan ik misschien te weten komen waar ik aan moet werken.

Welke agent(e) helpt mij aan wat inside information? Haha!


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 14:59

Dit staat bij de eisen:

Van onbesproken gedrag zijn. Dat wordt tijdens de screening ook onderzocht. Een bekeuring voor te hard rijden of fout parkeren of een kleine jeugdzonde, zal normaliter geen probleem vormen.

Dus misschien heb je nog een kans? Haha!

Ben er zojuist al achter gekomen dat ik 25kg moet afvallen Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 15:10

Ja de shuttle-run... die haalde ik niet eens toen ik nog op de havo zat...
ik ga dus serieus aan de lijn en aan het joggen Haha!

Op een of andere manier heb ik vertrouwen in mezelf voor die psychologische test, maar hoor toch wel veel dat mensen daar nou juist op afvallen... is het een schriftelijke test of mondeling? rollenspel?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 15:12

Ohjee... nou ja ik heb wel heel erg veel ervaring met klanten via de telefoon. Dus ook boze en asociale mensen. Maar in person is andere koek uiteraard...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 19 bezoekers