gefrustreerd!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

gefrustreerd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 10:42

zoals de titel al zegt ben gefrustreerd!! zeg maar rustig ZWAAR gefrustreerd!! (nee niet seksueel Haha! )

ik werk sinds aug. als secretaresse bij heel groot internationaal bedrijf. Voor aug. was ik in principe aangenomen voor 1 maand en als het zou bevallen van beide kanten mocht ik blijven.
De reden dat ze iemand zochten was dat hun secretaresse een maand op vacantie zou gaan...ik zou dus een maand lang "de zorg " voor 5 directeuren op me nemen. Best overdonderd moet ik zeggen. Nou al met al dat ging hartstikke goed en ik vond het waanzinnig leuk!
En per 1 november ben ik in vaste dienst gekomen met een contract voor onbepaalde tijd ..helemaal top dus OK dan! *LOL* ..zeker in deze tijd! en helemaal omdat ik eigenlijk geen ervaring had!

maar waar ik nu zo frusti van wordt is dat ik bijna geen werk heb! meer dan een aantal faxen versturen en brieven maken zit er niet bij! er wordt gewoon niets aan me over gelaten...ik heb dit inmiddels al meerdere malen bij verschillende mensen aangekaart...ook meerdere malen bij mn directe baas. en dan wordt er gezegd dat ze er wat aan gaan doen en dat het helemaal goed komt..nou ik dus tevreden weer achter mn bureautje om vervolgens maar te wachten en te wachten en te wachten!!!!
Ik ben verdomme aan genomen voor 40uur maar als ik AL mn werk gelijk doe dan ben ik om 12uur klaar! ik heb het een maand draaiende gehouden hier maar dat maakt kennelijk niet zo veel uit!

Ik ga maar kijken of er misschien een cursus is die ik kan doen ofzo...want ik wil gewoon verder groeien, ervaring op doen! als ik naar mn werk ga dan wil ik ook daadwerkelijk WERKEN!!

aaaahhhhhhhhhh Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:48

En als je nou eens gewoon tot vervelens toe op eigen initiatief werk gaat weghalen bij anderen?
Dus gewoon "Goeiemiddag X! Ik ben klaar met m'n werk en ik zie dat jij het nog hartstikke druk hebt, dus zeg maar wat ik voor je kan betekenen!"
Werkt dat niet?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:03

goed point, dat van Sonja. Heb je collega's die dingen getypt moeten hebben of zo? neem ze dat dan uit handen? Ken je collega's waarvan je weet dat ze het druk hebben? Geef aan dat je kunt helpen.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:07

dat heb ik al gedaan..maar het vervelende is dat ze dan zegd dat ze alles onder de controle heeft en dat het allemaal wel lukt....ik heb ook al een aantal keer gezegd dat ze best een aantal dingen aan mij kan overlaten .....maar het lastige is dat zij hier al 20jaar werkt en dus kennelijk niet echt gecharmeerd is van een moppie van 22 jaar die even haar werk komt "af pakken"

en gewoon wat meenemen kan ook niet....graaien en rennen Haha!

ik heb net met mn baas gesproken (weer) maar nu over een eventuele cursus die ik zou kunnen volgen. vond ze een goed idee ...in de loop van het jaar!! want ik zat er nog maar net dus dat vond ze een beetje vroeg! ook nu weer heb ik aangekaart dat ik echt bijna niets te doen heb...en dat ik heel erg graag verder wil en dingen wil leren...maar de boodschap schijnt niet over te komen.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:10

Citaat:
goed point, dat van Sonja. Heb je collega's die dingen getypt moeten hebben of zo? neem ze dat dan uit handen? Ken je collega's waarvan je weet dat ze het druk hebben? Geef aan dat je kunt helpen.




we zijn maar met zn tweeen....ik ga echt regelmatig bij haar en mn bazen langs voor werk ...al is het inderdaad maar iets typen maar dan ben ik tenminste bezig!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:13

pukkielover schreef:
dat heb ik al gedaan..maar het vervelende is dat ze dan zegd dat ze alles onder de controle heeft en dat het allemaal wel lukt....ik heb ook al een aantal keer gezegd dat ze best een aantal dingen aan mij kan overlaten .....maar het lastige is dat zij hier al 20jaar werkt en dus kennelijk niet echt gecharmeerd is van een moppie van 22 jaar die even haar werk komt "af pakken"
.

O gottegot. Dit herken ik helemaal. Ik vind die oudere vrouwen vreselijk om mee te werken, ik heb daar niks als nare ervaringen mee, want ze zien je altijd als een bedreiging, totaal onterecht. daar kun je niet tegen op boksen.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:18

dat heb ik dus nu ook!!! en wat natuurlijk ook niet helpt is dat toen zij op vacantie was (in aug) dat ik het hier (vrij makkelijk al zeg ik het zelf Bloos ) draaiende heb gehouden!
ik wil en probeer absoluut geen bedreiging voor haar te zijn...ik ga dan ook niet al te vaak langs ...wil het namelijk niet erger maken!!

het enige wat ik wil is aan t werk!! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:44

DAT krijg je die mensen niet aan het verstand. Zij zal jou als een bedreiging blijven zien. het zou mooi zijn als je je eigen werk kon creeren. Is er werk dat je je bazen evt. uit handen zou kunnen nemen? Bij wat voor bedrijf werk jij? Misschien kun je presentaties in elkaar zetten of zo, of schema's uitwerken, weet ik veel...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:55

ik werk bij een heel groot internationaal bedrijf..zit werkelijk over de hele wereld!

de presentaties doen ze meestal zelf...maar als ze dan een keer wat anders willen dan krijg ik ze ...beter gezegd dan ga ik ze halen Haha!

en wat betreft zakenreizen e.d. dat geven ze vaak aan janine..puur uit gewoonte ook...en ja als t eenmaal bij haar zit..dan krijg ik ze nooit meer!! ik heb dus ook al gezegd dat ze dat ook aan kunnen /moeten geven!
alles wat ik in mn handen kan krijgen pak ik maar t is gewoon zo weinig!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:03

Jammer hoor ik heb dat ook al een jaar maar vlieg er dan ook binnenkort uit. Heb ook geprobeerd of mensen dingen te doen hadden voor mij maar ja mijn werkgeefster wil niets overdragen ook al heeft ze nog zoveel stress. Dus denk dat je niet veel meer kan doen als wat je al hebt gedaan aangeven dat je meer werk wil en aankan. Jammer dat je die cursus niet eerder kan starten zeg.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 14:43

ja dat vind ik ook echt klote!! "in de loop van het jaar"is ook zo lekker duidelijk !!!niet dus!!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:51

Op internet zijn ook verschillende gratis cursussen te volgen. Een officiƫle cursus is schreeuwend duur dus ik kan me voorstellen dat ze daar even mee willen wachten. Ook kun je je bijvoorbeeld verdiepen in software die je nog niet (goed) beheerst. Doe dit natuurlijk wel in overleg met je leidinggevende en vraag aan hem/ haar in welke richting hij/zij graag ziet dat jij je ontwikkelt.