Problemen met telefoon, Siemens C62

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Problemen met telefoon, Siemens C62

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 18:42

Ik heb sinds kort een Siemens C62. Leuk ding, alleen lukt het me niet om ringtones en logo's te downloaden. Als ik de toegestuurde link wil bekijken, krijg ik de mededeling 'page too large to send back'. Ik heb al contact gehad met Siemens en met meerdere telefoonwinkels, maar niemand kan me helpen. Zijn er bokkers met hetzelfde toestel die deze melding niet krijgen of die dit probleem inmiddels opgelost hebben?

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:47

ik kan dat ook niet, ik heb wel een ander toestel: siemens C45, daar kan ik ook geen ringtones en logo's mee downloaden.

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:55



wappen = duur = makkelijk geld verdienen.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 11:11

De Siemens C45 heb ik ook gehad, daar kon ik het wel mee. Het gaat me er ook niet om dat ik continu dingen wil downloaden, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik iets gekocht heb dat niet werkt.
Overigens kan ik er wel gewoon mee wappen en mms-jes versturen en ontvangen...
Niemand dé oplossing?

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:35

Ja ik heb ook de C62 maar hoe dat downloaden werkt..ik weet het echt niet, een vriendin heeft het ingesteld maar ik gebruik het verder nooit.

Ik heb zowiezo spijt dat ik deze telefoon genomen heb, want hij is ook supertraag vergeleken met nokia Huilen

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 11:44

Ja, dat viel mij ook al op. Ik vind hem wel erg mooi, maar ik denk dat ik hem nu niet zo gauw meer zou nemen.
Ook erg slechte service bij Siemens trouwens, ik word al sinds december van het kastje naar de muur gestuurd met dit probleem... En dat voor een paar stomme ringtones... Scheve mond

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:45

Nou, net Siemens aan de lijn gehad: in combinatie met Vodafone blijkt deze functionaliteit niet werken. Lekker... Boos! Probleem opgelost dus: het probleem kan niet opgelost worden. Grrrr.... Stoom uit je oren