Bin Laden en ook Amerika

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 20:32

Hoi allemaal.
Het nieuws van de laatste tijd gaat bijna ALLEEN over bin laden. Natuurlijk je krijgt ook allemaal van die dingen van Bin laden op je email, maar ik vraag me toch wat af : wat vinden jullie Van Bin laden, en zijn jullie bang dat Nederland in een diepe oorlog zou komen ? ik wel ik wil namelijk ECHT geen oorlog.
Ik vind Bin laden ook echt heel gemeen, ik heb dus ook gehoord over als hij word gevonden dat hij dan wilt dat zijn zoon hem vermoord ( oke oke heeft hij die dan? ) en of hij dan alles wilt overnemen wat Bin laden heeft veroorzaakt. Dan hebben we er toch ook niks aan om het uit te schakelen? ook al zal ik dat wel willen hoor niet dat jullie denken dat ik Bin laden nou zo goed vind. En wat vinden jullie wat er gebeurt is in Amerika? Ik vind het vreselijk toen ik het zag begin ik te Verdrietig Verdrietig domme reactie he Huilen Huilen Ik vond het zo erg. Dus wat vinden jullie ervan?
groetjes Desiree



DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 20:53

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: DeEsJe op 2001-12-03 20:23 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: DeEsJe op 2001-12-03 20:23 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: DeEsJe op 2001-12-03 20:24 ]</font>

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 21:22

oke oke ( ik voel me aangevallen ) ik mag er best wel wat over zeggen???
Jij weet er veel meer van dan mij..... bedankt dat je dit hebt verteld kan ik weer lekker gaan slapen Haha! Gaaaap

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 09:19

Wat zei je? Verward huh nog een keer lezen...... Frusty opletten op school?¿ Gaaaap nee wat dan? Pling

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 19:21

begrijp ik het nou weer verkeerd?
Ik snap je verhaal best ( ja ja ik ben 13 ) maar kom je nou ook een beetje voor Bin Laden op?¿ want we kunnen volgens mij niet zeggen dat hij goede dingen doet..... en ik snap best wat je bedoelt..
Nog bedankt op je vraag, wat jij vertelt zo bedoel ik dat dus ook ik zeg het dus eigenlijk verkeerd.....
Ik hoop dus niet dat ze daar een bom zullen laten vallen, indien ze dat wel doen betekent het dus dat we wel in ene soort oorlog uitkomen?¿

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, fjord_brucht, Hiraeth, IASCrawler, inge_romeo, lina1998, lysir, Mo_86, noviceh, Paardennamen, redbutton, Touchem, Yentaah en 118 bezoekers