ben nu echt wanhopig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

ben nu echt wanhopig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:17

Pff.. doe nu het herorientatie traject in a'dam.. Simpel gezegd is dat begeleiding bij je studiekeuze.. Maar je moet ook je eigen eigenschappen en capaciteiten onderzoeken en zo.. Dat is nogal confronterend dus.. En ook moeten anderen invullen hoe ze jou zien..
Maar ben nu dus bezig met mijn persoonlijke actieplan en dat houdt in dat i moet zoeken naar opleidingen die ik wil gaan onderzoeken en zo.. Maar ik kan niets vinden wat ik wil!! Ja of het lijkt me leuk, maar worden er ,aar 15 aangenomen of het is wo en ik heb maar havo, of er is wel weer iets anders..
Ben aan t zoeken in de theaterrixhting en t enige wat ik tot nu toe kon vinden was docent drama.. Maar verder.. Echt frustrerend!!!
En moet ook nog eens gaan denken of ik nou wel of niet fysio wil gaan doen.. En uiteindelijk dierfysio worden.. Pff... wou dat t allemaal veel makkelijker was en ik al op mijn 5de wist wat ik wilde worden!!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:30

nou desiree ik weet niet precies wat jij bedoeld maar een HOT is wel zoiets.. Het is dus de bedoeling dat je veel leert over jezelf en zo.. En je moet dus juist gaan onderzoeken wat je er allemaal voor opleidingen zijn..

En cathalijne: ik heb havo gedaan en welke vakken me goed liggen? hmmz.. geen 1 eigelijk.. Nederlands vond ik altijd wel makkelijk, maar daar heb je niet zo veel aan.. Heb iig N&G gedaan en uiteindelijk wel met 2 7ens voor wis en scheik. geslaagd.. Maar om nou te zeggen dat ik er goed in was? Neu.. niet echt...

En desiree, je halt me de woorden uit de mond met je opmerking over de keuze van je leven.. Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader, maar die is t daar niet mee eens..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:35

'jah, dat moet ik ook echt niet doen, ik weet t.. alleen is dat zo verrekte moeilijk! Zeker als ze t gewoon nooit eens eens zijn met wat ik kies... Het is toch wel fijn als ze je steunen in een voor mij erg moeilijk keuze/beslissing!!

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:41

nou.. ik was dus aan t zoeken in de theaterrichting, iets als docent drama of zo.. Niet op toneel zelf. En ik zit dus nog steeds te denken over dierfysio, maar dan moet ik eerst 4 jar fysio doen, dan 2 jaar als fysio werken en dan mag ik eindelijk eens de curus dierfysio doen..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:54

mja.. dat is wel helemaal in engeland! Weet je ook hoe lang die duurt? want misschien kan ik dan nu een 'gewone'opleiding doen en dan daarna in engeland (als ik wat ouder ben) die dierfysio doen! Tenzij dat ook 4 jaar duurt..

Maar ik wil sowieso curcus sportmassage doen, want daarna kan je dan een curcus spierbehandeling via de jack meagher (wete niet of ik t goed heb geschreven) methode doen.

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 17:00

En daarbij wil/kan ik ook geen vwo doen. Heb met veel moeite en in 6 jaar eindelijk mijn HAVO, vind een HBO ook wel prima..

En ik kom er steeds meer achter dat ik wel heel erg veel zie in docent drama, maar er zit een selectieprocedure aan vast.. En ik ben niet echt heel actief bezig met theater.. Ik zing alleen, maar dans niet en speel ook geen toneel..

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 17:28

nee dat heb je niet helemaaal goed begrepen.. Ik zei alleen dat ik wel goed was in nederlands, maar niet dat ik t leuk vond..

Maar als iemand weet hoe ik info over de engelse variant van fysio kan vinden? In utrecht zit ook nog de opleiding BTh Theatre & education.. Helemaal goed die opleiding! Alleen.. die selectie he.. Ik denk dat ik toch vanaf nu echt heel actief moet gaan workshoppen en zo..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:25

To become an animal physiotherapist you need to qualify as a Chartered physiotherapist (for humans). This entails completing a BSc at one of the Universities (Southampton currently offers a 4 yr part-time course). Further details can be obtained from the Chartered Society of Physiotherapy (see below).

De vlieger gaat dus niet op..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 22:04

amberto, daar heb ik wel aan gedacht ja, weet nog niet precies wat t is, maar ik zal t op mijn actieplan zetten om te onderzoeken, Thx iig!

En wennie.. dat zie ik niet zo zitten.. Dan wordt k uiteindelijk tóch lerares en dat zie ik echt niet zitten.. Een klas met 30 koters les geven.. Nee.. bedankt..

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Amazonbot, Berdien, bonnielau, BranwenGC, Brittneyx, ComscoreBot, Dominique_96, Fly_high, Ginny135, GoogleAdsense, IASCrawler, Kanto, Lestrange01, ManonGrr, Molly1230, Paardennamen, Pieke_Gwen, rien10, Roosch, Ruai, sharonalover, Slagroomsoes, vikawiek, Xanthippe, xReetch en 205 bezoekers