gekke kattengewoontes

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

gekke kattengewoontes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 15:53

Ik ben er van het weekend achter gekomen dat mijn kat kan apporteren. Het idiote beestje vindt het leuk om een schoenveter op te gaan halen. Nu komt ze er telkens mee aanlopen en legt hem trots aan mijn voeten neer. Als ik niet reageer gaat ze zachtjes miauwen en als ik dan niet luister klimt ze op schooten gaat ze zachtjes pootjes geven. Als ik dat negeer (heel moeilijk met zo'n lief koppie Haha! ) dan kruipt ze helemaal in mijn nek en gaat ze heel vleierig koppies geven. Mijn andere kat zit d'r dan heel arrogant aan te kijken met zo'n blik van "waar is jouw waardigheid gebleven? Haha! ".
Zijn er meer gekke kattenbezitters ? *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 13:11

hahaha, gekke beesten Haha! . Die oorstokjes zal ik ook eens proberen.
Minn andere kat wordt helemaal leip als ik "Coopertje Sheeebaaa roep". Die kan niet normaal miauwen dus die gaat als een gek op zijn achterpoten zitten kraken ipv mauwen. Net een schorre kraai.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:23

Wateen idiote katten zeg. Die stuiterbal had ik idd ook al in gedachten. Ik zie d'r al helemaal gaan door het huis Haha! Dat wordt van het weekend even langs de speelgoedwinkel gaan denk ik.
En allebei de katten liggen ook graag op kranten en boeken. Heel rare gewoonte. Wat de kleine ook leuk vindt is een sliding maken op een plastic zak. We hebben laminaat en er ligt nog wel eens ergens een plastic zak. Ze pakt dan d'r veter en gaat als een gek rond lopen rennen met als eindspurt een sliding op de plastic zak. Geen gezicht. Ik had eerst die veter aan een zweepje vastgemaakt en zat er dan mee te spelen. De gek kon zo ook een mooie spin maken (westernkatje). Op een gegeven moment was ik het beu en zij nog niet. Pakt ze de zweep vast aan het touwtje en sleurt ze hem de hele kamer door totdat hij voor mijn voeten ligt. Miauw... wil je hem weer weggooien? Ook heeft ze ene schoenenfetish. Zodra we onze schoenen uittrekken klimt mevrouw erin. Wat ze er denkt te vinden weet ik niet maar zeker een hele hoop lol *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 16:03

haha die Grover die heeft stijl. Ik zit hier hardop te lachen op mijn werk. Maar goed dat ik alleen op kantoor zit Haha!
Als mijn katten iets lomps hebben gedaan gaan ze zich ook altijd heel onschuldig zitten wassen. Wasn't me Schijnheilig

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 13:19

haha, die biogarde kat Haha! De hond die we vroeger hadden probeerde dat ook maar dan bleef haar neus altijd vastzitten. Kreeg je zo'n grote herdershond met biogarde bekertje over d'r neus die kwam smeken of ik het eraf wilde halen.
Verder is 1 van de 2 katten ook ontzettend kieskeurig. Die heeft ook een hele tijd alleen maar royal canin gegeten. Nu we een 2e kat erbij hebben die echt een vuilnisvat is wat eten betreft is meneer wat minder kieskeurig geworden;)

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 12:27

Mijn kleine kat is totaal niet onder de indruk van de plantenspuit. Ook niet van de valeriaan overigens. Vannochtend had de kleine trouwens de voorraad wattenstaafjes geplunderd. Ze lagen overal afgesabbeld door de kamer. En ik dacht laten we eens kijken of ze ook apporteert met een staafje. Ja hoor. Helemaal verpest dankzij bokt Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 14:42

ja, dat geluid maakt onze kleine kat ook. Memememe. Terwijl het normaal miauw of mieuw is. Wij noemen haar altijd babbelbox als ze zo bezig is. Ze heeft ook wel eens zo'n hele krolse MIAUUUUWWW. Als alle kleine mieuw hinten niet aan zijn gekomen. Mieuw..mag ik eten? Mieuw mieuw toe nou.... MIAUUWWW ik wil verdomme eten Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:55

Dat trappen doen de mijne ook. Ik heb zo'n leren zitpoef die de katten ingepikt hebben als ligpoef. Van tijd tot tijd wordt die aangevallen.Met de voorpootjes beetpakken en dan met de achterpoten trappen. Ondertussen lopen de voorpootjes door en rolt de poef onder de kat door. Heel dom om te zien *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _kimm, Amazonbot, Besje, BETUWE, Blue_flower, Colien, ComscoreBot, Eapy, Emese_Flower, Femke_Tweety, flooooo, Froukje, GrapeshotBot, Hhilde, Inney, Jade91, jadeken, janna, luuntje, Melanie_D, Noor, Saskiaa_, Sintara, Telpeva, Tyke, verootjoo, wonanda, Zebrastreep en 70 bezoekers