Grrrrr, sommige klanten....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:41

Oeh verschrikkelijk! Vooral dat bellen is echt niet fijn!! Voel me dan altijd heel ongemakkelijk. Scheve mond



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:44

Dat is altijd fijn, klanten die je helpen. Knipoog
Zo ging ik een keer sluiten, voor mn pauze. Mn laatste klant was ik aan het helpen, vervolgens komt er een man aanlopen die de band vollaad. (en er stond nog wel een bordje "Deze kassa gaat sluiten" op Scheve mond) Dus ik zeg "Meneer, ik ga sluiten, wilt u bij die kassa aansluiten?" Waarop meneer zegt "Nee, jij werkt hier, dus jij helpt mij ook" Ik wist dus echt niet wat ik ermee moest!
Gelukkig begon de klant waarmee ik bezig was zich ermee te bemoeien, en zei dat hij weg moest gaan, omdat ik ook mijn pauze verdiende, en het voor hem geen moeite was om aan te sluiten bij een andere kassa. Vervolgens kregen ze erge ruzie. Scheve mond Was wel even creepy!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:18

Best grappig al die verhalen hier. Clown
Ik heb vandaag ook weer de hele dag achter de kassa gezeten.
Waar ik me het meest aan erger zijn klanten die aan mij vragen waarom iets op is, e.d. Of waar iets staat enzo.. Scheve mond
Ik zit pas sinds 2,5 maand achter de kassa, dus weet sowiezo niet waar alles staat in de winkel, en ik ben cassiere, geen vakkenvuller. Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie