Gebroken heup

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 14:06

Mijn oma is gisteren gevallen, uitgegleden in de hal van haar flat omdat een of andere l*l zo nodig schoon moest maken en geen waarschuwing had neergezet dat het glad was.
Ze heeft haar heup en haar pols gebroken en wordt zometeen geopereerd.
Als alles volgens plan gaat mag ze morgen (!) alweer proberen te lopen.
Zo zielig, ze woonde nog zelfstandig (ze is 80) en kon zich prima redden, hopelijk kan ze dat ook nog na dit voorval, zou echt naar zijn als ze nog moet verhuizen. Ga vanavond naar haar toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:23

Ai, dat is echt wel stinkmodder! Arme oma, geef haar maar een hel edikke bokt-knuffel!
Ik hoop voor haar dat er wat geregeld kan worden met hulp zodat ze nog lekker kan blijven wonen waar ze nu woont.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:39

jees, wat banketstaaflig zeg voor je oma.
Mijn oma heeft hetzelfde gehad 4 jaar geleden, maar ze is nu 85 en woont nu nog steeds zelfstandig. Ik hoop voor jouw oma dat ze er ook weer snel bovenop komt.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:58

wow dat oliebol!

wens er maar beterschap van mij (ookal kent ze mij niet)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:23

wat banketstafig zeg....
veel beterschap met je oma

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:41

Hoi,

wat zielig voor je oma. Ik hoop echt niet dat ze nog zelfstandig kan wonen. Maar ik heb in het verzorgingshuis wel een aantal keer meegemaakt dat een oud dametje haar heup brak en echt niet meer kon lopen. Maar na de operatie liepen ze meestal weer als nieuw over de afdeling. Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Succes met je oma.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 16:46

Citaat:
Op 2001-12-03 15:41, schreef Manda:
Ik hoop echt niet dat ze nog zelfstandig kan wonen.


Verward Ik hoop dat je bedoelt dat je hoopt Verward dat ze dat nog WEL kan *LOL*

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:48

Hm, was dat toevallig in Nieuwegein?
Bij ons in de flat zijn ze ook zo debiel bezig, met een of andere waslaag in de hal. Ik ging echt bijna onderuit, kan je nagaan hoe het voor de oude mensen bij ons is. En ook, geen enkele waarschuwing!

Beterschap aan je oma!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 16:54

Nee, in Nijkerk.
Ik zou echt in staat zijn om zo'n mens aansprakelijk te stellen!
Ik hoorde net dat het een bewoner van de flat zelf is geweest, die vond dat het schoonmaakbedrijf het niet goed genoeg deed en zelf aan het schrobben is geweest, hele vloer lekker in de groene zeep en vooral niet goed naspoelen. Zo iemand zou je toch?! Ga lekker in je eigen huis schrobben!
Als m'n oma weer thuis komt ga ik persoonlijk een emmer zand in die gang strooien *LOL*

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:03

Hai..wat balen zeg!!Wel heel knap van haar dat ze zich zelf nog zo goed kan redden.En troostje..ik heb een paar keer op een revalidatie afdeling gewerkt en er zijn daar een heleboel mensen die nadat ze hun heup hebben gebroken gewoon weer alles kunnen doen.Het ligt vaak aan de algehele lichamelijke conditie.Is jouw oma altijd erg aktief geweest dan zal het sneller gaan dan bij iemand die eigelijk al aan het kwakkelen was.
Veel succes!!
Groetjes
Janneke

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 23:09

Ah wat sneu!
Toen ik in het ziekenhuis lag waren er diezelfde dag ook 2 mensen aan een gebroken heup geholpen en id de volgende dag mochten ze al weer proberen te staan.

Hopelijk hersteld jouw oma ook zo snel!