2 schoonzussen zwanger....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:07

Hahah ik herken het duidelijk Desiree ik heb er ook last van. MAAR hoe ouder ik wordt hoe minder graag ik kinderen wil. Voordeel is dat ik maar een broer heb met 2 kids en die kids trekken redelijk naar me toe. Ik ga niet naar ze toe ze moeten naar mij komen. Leuke is dat ze dus altijd bij me zitten omdat ze vrij zijn. Heb geen problemen met kids zolang ze maar ouder dan 3 jaar zijn hahaha.

Mijn familie weet dat mijn dieren alles voor me zijn tuurlijk zouden ze het leuk vinden als ik ging trouwen en kinderen zou krijgen maar ja of ik dan gelukkig ben is weer een ander verhaal. Als ik zie hoeveel huwelijken er stuk gaan en de kids de dupe zijn . Waar ik altijd het meeste problemen mee heb is dat het allemaal "MOET" van de buitenwereld. Ik MOET niets ik DOE wat IK wil ik leef mijn leven en als dat betekent zonder kinderen of vriend of zelfs een lat relatie is dat mijn leven niet die van hun. Mijn ouders hebben er erg aan moeten wennen maar hebben er vrede mee ze zagen dat ik hiervoor ook niet gelukkig was en nu wel.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:09

Desiree schreef:
[geen last van jeuk aan mijn baarmoeder nee. Ik word dit jaar 34, het is er nooit geweest, het zal ook wel niet meer komen ook. En als het straks komt, dan zal het wel te laat zijn. Dan hoeft het niet meer.
[/quote]


En er zijn nog genoeg kinderen in de wereld die een goed huis verdienen. Zou daar even happy mee kunnen zijn dan met mijn eigen kind.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:21

Desiree schreef:
Maar stel dat als ik straks een zieke hond of paard heb, dan zit ik daar geweldig over in. Want zo ben ik nu eenmaal. Waar ik bang voor ben, is dat ik te horen krijg dat ik me niet zo druk moet maken, omdat een kind veel erger is, of iets dergelijks. Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten.


Mensen kunnen al niet begrijpen dat ik met plezier iedere dag op me brommer naar stal ga. Dat ik geniet van me hondje als ik thuis kom en lekker ga wandelen.
Nee ze zien alleen de verplichting en niet het plezier wat zo'n dier geeft.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:49

runningkawa schreef:
Citaat:
En straks natuurlijk de verhalen...... echt alles valt in het niet bij de grappige en emotionele verhalen over de koters, en jouw verhalen en bezigheden zijn maar peanuts als je het vergelijkt met de wondere wereld van het kind.

En in die verhalen zit ik nu dus al in.
Je moet alle gezeur aanhoren van kids, dit en dat
Ze zijn ook zwaar beledigd dat je er niet zelf naar vraagt, maar vragen ze ooit naar mijn paard?


hahaha sluit ik me helemaal bij aan.

Mijn paard en hond zijn voor mij net zo belangrijk als het kind van de ander. En baby doet me niets ze stinken, huilen, gillen ik heb er echt NIETS mee.

Wel moeilijk hoor 2 collega's hier hebben nooit kinderen kunnen krijgen en ik moet erg oppassen hoe ik erover denk. Ik wil hun niet kwetsen omdat ze het zo graag wilde maar niet lukte. Het zijn echt de mensen voor kinderen maar zo jammer het is ze niet gegunt Huilen .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:53

Niet alleen daarom Desiree ze snappen niet hoe gek en belangrijk een dier voor je kan zijn. Jari is echt me maatje gaat overal mee en vind het heerlijk. Ze hoort bij me we zijn een sommige hebben dat met een kind of man en ik met me hond.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:22

Nee ik zou ook geen draagmoeder kunnen zijn hoe hard het ook klinkt. Voor mensen die idd wel kinderen willen of twijfelen is het anders dan voor iemand die het echt NIET wil.

Relly je bent best jong en je weet al dat je het niet wil. Ik wist het rond die leeftijd nog niet had toen ook een compleet ander leven als nu. Nu weet ik het zeker dat ik eerder een andere ongewenst kind zou helpen dan zwanger worden.

Ik krijg nog wel eens mensen op me dak als ik zeg dat ik het kind weg zou halen als in ongewenst zwanger zou zijn. Het is ook wel hard maar als ik het niet wil hebben en ik wordt er niet gelukkig van wat doe ik dat kind dan aan. Ter adoptie stellen is makkelijker gezegt dan gedaan. Je zet een kind op de wereld die je eigenlijk niet gewenst is dat is toch niet eerlijk. Weghalen is dan toch eerlijker.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:01

hahaha die is leuk rinske die ga ik onthouden hahahaha.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:12

Mhh ik heb de oplossing GEEN familiefeestjes hebben hahahaha. Nee wij doen er niet meer aan in de familie. Mijn oma is overleden en alles valt uit elkaar. De familie is groot en vele hebben kinderen en een drukke baan en ook nog 3 met een hotel. Er is gewoon geen tijd om alles bij elkaar te krijgen. 1x in de 5 jaar komen we wel samen dan is het ook echt een feest en mag het wat kosten.

Nee bij mij weten ze alleen ik en mijn jongere neefje zijn alleen en allebei bewust alleen dat is nog het leukste. Bevalt ons prima.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:15

Desiree schreef:
Boos!
HEb je het weer! ZO RESPECTLOOS!!!!!!!!!!

ja maar die oudere broer is een man he. die mogen de wens hebben om kinderloos te zijn. bij vrouwen ligt dat anders....


Haha ja als mannen kinderen niet leuk vinden is het stoer en normaal. Bij vrouwen betekent het vaak dat je pot bent of dat er werkelijk wat mis is.

Nou zie veel liever een vader die lekker met zijn kind aan het rommelen is. Dan een moeder die continue zorgt dat het kind schoonblijft in de zandbak met het witte jurkje Frusty .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:21

Nou jaaaaaaaa wat denk jullie wel van mij zeg. Ik ben heeeeeel braaf Schijnheilig.

Maar jullie begrijpen het best wel. Vrouwen zijn er om er voor te zorgen de mannen kijken op afstand TOE.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:30

Desiree"]
[quote="Renske20 schreef:
dan wordt er dus ook nog weleens door een paar tantes(van mn moeder's familie) gezegd, ja leuk dat je nu zo paardrijd enzo, maar ja daar stop je zeker wel mee he, tegen de tijd dat de kindjes komen
*

O NEE! IK VAL GEWOON VAN MIJN STOEL! Wat een kortzichtigheid ten top!

Trouwens, ik vind het aso om in deze overvolle drukke maatschappij zoveel kinderen te krijgen.
[/quote]

Ene daarbij ook nog een konijn en een hamster en voor de leuk een hond en een kat. Als die niet bevallen of zijn lastig binden we die aan een boom Haha!.

Schijnheilig Mhh doet me aan een ander topic van Desiree denken Schijnheilig .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:38

Tjaa er wordt nog steeds gedacht: vrouw = trouwen = kinderbaren en mond houden. DUS NIET HE.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 11:04

Ik heb altijd zo'n hekel aan die vrouwen in de supermarkt met winkelwagen en krijsend kind in het zitje die met zijn 2en de gang blokkeren zodat jij met je mandje er NIET doorkan. Ipv dat ze thuis aan een kop thee roddelen doe ze het in het smalle gangetje Boos! Boos! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:22

MargaV"]
[quote="petraaken schreef:
al snap ik ook wel dat het heel vervelend is met een zeurend kind te moeten winkelen. Laatst meegemaakt dat een moeder haar dochter niet meekreeg naar huis. Goed zei ze tegen haar dochter dan blijf je hier maar slapen. Zij stapte echt de winkel uit naar haar wagen. Kind liep huilend haar moeder achterna. Tjonge ik wist niet wat ik zag. Een beetje een onorthodoxe manier maar hij werkte wel.


Volgens mij is dit de enige manier. Bloos! Redelijk praten met zo'n kind, daar bereik je niets mee. Ik heb dat moeders wel eens zien doen, maar de meeste kinderen worden daar nog hysterischer van.
[/quote]

Mhh zouden meer moeders moeten doen ipv ze zoethouders te beloven hem zo'n hekel aan dat omkopen. raar he dat het later met die kids mis gaat.
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 02-03-04 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:37

lis schreef:
De beste stuurlui staan nog altijd aan wal he? Knipoog

Ik heb helemaal niets met kinderen, behalve mijn eigen. Ik kan me er alleen niet zo druk om maken wanneer een krijsend kind zijn zin niet krijgt.
Leven en laten leven. Het zijn net kleine volwassenen hoor!


Mhh geen kwestie van druk maken maar vind het gewoon irritant als een moeder d'r kind niet corrigeert en daardoor andere er last van hebben. Vooral in een winkel wanneer zo'n kind begint te krijsen als die zijn zin niet krijgt Boos! Boos! kan ik erg slecht tegen.

Hetzelfde heb ik met mensen en hun hond die overal poept. Zorg dat je het opruimt of je het je hond aanleerd aan de zijkant te doen. Of mensen die hun hond niet onder controle hebben en de mijne bijt.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:31

Heee gaat het nu doodvallen?. Jammer was juist zo leuk hihi.

Volgens mij zijn er best wat vrouwen die geen kinderen willen valt me wel op.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:11

juval schreef:
:)* ik wil toch even opmerken dat de kindjes in de winkels ook wel een beetje verpest worden.... je kan niet langs de vleeswarenafdeling gaan of er wordt wel een plakje worst in de knuistjes van mn kids geduwd.... de jongste lust geen worst dus die smijt dat net zo hard weer weg....
De oudste lust graag worst en die weet precies dat ze het daar dus altijd krijgt.... en als ze dan een keer geen worstje krijgt, vraagt ze er netjes om Schijnheilig . hahah, tja, daar hebben jullie het zelf naar gemaakt Tong uitsteken . Ik zeg er meestal wel wat van hoor Bloos! .
Ik ben dan niet echt een strenge mama, maar jankende kinders in de winkel heb ik gelukkig nog nooit gehad.


Sorry ik ben ook opgevoed met een stukje worst bij de slager een een stukje kaas bij de kaasboer (zelfs een wortel voor me pony bij de groenteboer). Beide hadden daar speciale kaas en worst voor. Ik zou het niet in me hooooooofd halen het op de grond te gooien dat doe je niet. Mijn moeder stond erbij en hield het in de gaten mocht ik het toch proberen kreeg ik echt wel FLINK straf en kreeg ik ook niets meer. Mijn grootste straf was geen hapje bij de winkel of buitenblijven als ik stout was.

Denk toch dat er anders opgevoed wordt als vroeger kinderen zijn veel sneller zelfstandig en zelf brutaal kom je weer op dat stukje normen en waarden.

Trouwens toen ik groot was gingen ze ermee door alleen kreeg de hond het nu. Zo leuk om te zien.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:10

Desiree schreef:
mijn mond staat wagenwijd open. werkelijk. Ik had dat jong bont en blauw geslagen als hij dat bij mij had gedaan!!!!!!!!!!!!!!!


Ik ook helemaal blauw. Maar weet je wat tegenwoordig het probleem is. Zodra je maar een tikje geeft is het al fout. Iedereen bemoeit zich er dan mee en weten het beter. Sorry maar volgens merendeel van de maatschappij mag een corrigerende tik NIET meer.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, Bloemetje75, GoogleAdsense, lideli, rosalie_a, SnuitjeLove, Vavane, xPabloBokt, YandexBot, Zoe_97 en 182 bezoekers